JKJK Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Pga. en eller ukjent bug så ble msn'en min seende ut som dette (Se vedlegg). Til å begynne med så irriterte dette meg, men etter å ha betraktet bugen noe nermer innså jeg det at dette var jo genialt! Sånn vil jeg ha MSN'en min til vanlig også! Noen som har den fjerneste anelse om en måte å få til dette utseendet permanent (kjører msn 6.2 for the record. Sammen hva slags versjon jeg må kjøre, bare den kan bli så minimalistisk som mulig). Har sensurert bildet noe, men poenget er å få fjernet iconet forran hver kontakt. Noen som har en kjempeidè? Endret 15. januar 2006 av JKJK Lenke til kommentar
Plast Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 du kan prøve med A-Patch: http://apatch.ikhost.com/downloads.php Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 tviler, men skal prøve. Andre tips? Lenke til kommentar
EmiL_S Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) mess patch da... http://www.mess.be/ Du vil ha bort ikonene som er røde (frakoblet) eller blå (påkoblet) ? Er det msn plus! du kjører ? Endret 18. januar 2006 av EmiL_S Lenke til kommentar
vbnswf Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Har ikke noe svar på spørsmålet ditt egentlig, men det finnes jo mange andre klienter som kobler seg til MSN-nettverket enn bare MSN da. Selv bruker jeg Gaim, som passer meg bedre enn MSN. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 har prøvd forskjellige klienter og patcher/hacker, men intet har vært i nærheten å gi meg en så minimalistisk msn kontaktliste. Sørgelig nok var bugen borte når pcn var restartet. Tror den oppstod i sammenheng med tilkobling via RDP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå