Schnickaschnicka Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Har kun brukt driveren som medfølgte skjermkortet. Lurer på om noen kunne funnet den nyeste driveren til mitt skjermkort, og vil den driveren da overlappe den gamle driveren? eller vil pcen bruke begge driverne? Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Har kun brukt driveren som medfølgte skjermkortet. Lurer på om noen kunne funnet den nyeste driveren til mitt skjermkort, og vil den driveren da overlappe den gamle driveren? eller vil pcen bruke begge driverne? 5444109[/snapback] nvidia, her finner du de nyeste driverne. Uninstaller den gamle drivern og legg inn den nye. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 jeg valgte den som het 78.01 3dstereo. Er det den nyeste driveren? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Nei den er gammel. hent ned 81.98 men fjern de gamle driverne først. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Må jeg fjerne alt av nvidia drivere? Jeg har ingen skjermkortdriver nå, men på den viste driversiden står det forceware. Gjelder ikke dette for alle mine nvidia komponenter?? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Forceware er for GeForce skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå