Gå til innhold

Xbox 360 på en helt vanlig TV ?

*Magnus*

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

du får en acer 37" ,med 1290x1080 nå il 16.000kr da får man fult utytelse av boxen i 1080i... vurdere å kjøpe en selv, ligger under skjer,mer på hardware forumet... men 16ms er kankjse litt for tregt til å spille med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Nei, men han mener at du kan sette Xbox'n til å vise i HD oppløsning tror jeg. Skjermen blir vel bare svart eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Kikker på disse 2 TV'ene.. R og T version.. hvis jeg går for T versionen, har jeg lit penger til et spill og :p så aller siste gang jeg spør om dette.. hvis du setter T og R vedsidenav hverandre.. og slår de på (me eller uten X360) vil du se TYDLIG forskjell?

og hva er: en komponenttilkobling ?

for hvis det nesten ikke er merkar forskjell, kan jeg gå for T versionen og kjøpe meg et spill :p

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

har ikke sett T versjonen men tror Bromlexl har den. spør han om han kan sende deg bilder eller noe, eller se om den er utstilt i nærmeste Expert butikk. eneste jeg vet er ihvertfall at R utgaven har veldig bra bilde syns jeg. krystallklart og bra lysstyrke og ikke noe merkbart etterslep.

Lenke til kommentar
hdtv fantes vell ikke for 10år sia?

5472353[/snapback]

Husker jeg var med far på en messe på sjølyst for ca 10-15 år siden. Da var en HDTV utstillt. Ble imponert dengang.

5473832[/snapback]

Kan nesten ikkje se for meg prisen på den!!

Lenke til kommentar
hdtv fantes vell ikke for 10år sia?

5472353[/snapback]

Husker jeg var med far på en messe på sjølyst for ca 10-15 år siden. Da var en HDTV utstillt. Ble imponert dengang.

5473832[/snapback]

Kan nesten ikkje se for meg prisen på den!!

5475197[/snapback]

Ikke jeg heller.. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...