Gå til innhold

Xbox 360 på en helt vanlig TV ?

*Magnus*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det her funker veldig bra! Min TV er sikkert minst 7 år gammel, og grafikken er veldig pen!

5448992[/snapback]

ok.. kanskje jeg driter i HD tv da ;) iallefall i første omgang hehe..

Men .. har et spm.. har en DVD opptaker som tar opp scart ingangen på skjermen min.. hvordan må jeg da gjøre det? må jeg ta og bytte mellom de hver gang jeg skal bruke de? blir jo litt dritt. med tanke på at jeg sikkert på stille klokken på DVD optakeren hver gang :)

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Eg har ihvertfall fått intrykk av at advanced scart kabelen er mye bedre, og at folk har fått "en ny opplevelse" på skjrmen" Sikkert et godt kjøp :)

5462676[/snapback]

Jeg ble faktisk positivt overrasket når jeg så forskjellen. Fargene er mye klarere, bildet er lysere og ikke minst ingen flimmer på bildet, hverken på bilde eller de små bokstavene i menyene osv.. Veldig godt fornyød med kabelen. Anbefales til andre Xbox-brukere også. (Men husk at det har mye å si hvilken scart du setter den inn i. Man får bare teste det ut selv)

Lenke til kommentar

Noe jeg lurer SVÆRT på!!

ER det opp til Tv til Tv om de støtter anti aliasing eller ikke?

når jeg var på lefdal og kikket på 360 som sto utsillt, spillte de CoD2.. men hadde 0 AA.. så forferdelig ut.. så gikk jeg tile expert.. de hadde full AA på..

er dette spill/360 instillinger.. eller kommer det an på TV'en? litt dritt og kjøpe en TV som isaffal ikke støtter AA :p

Lenke til kommentar
hmm... Når jeg tenker etter her mener jeg du trenger en tv som har støtte for progressiv scan som igjen gir høy kvalitet AA fungsjonen... Mulig jeg bæsjer skikkelig på leggen her for Tv`er er jeg ikke så god på ennå hehe

5466011[/snapback]

hvilke tv'er har det? skal spørre hvilke TV de brukte på expert.. den var rett og slett rå.. husker ikke størrelsen.. 27" kanskje... de spillte CoD2 på den.. helt sykt!

Lenke til kommentar
Noe jeg lurer SVÆRT på!!

ER det opp til Tv til Tv om de støtter anti aliasing eller ikke?

når jeg var på lefdal og kikket på 360 som sto utsillt, spillte de CoD2.. men hadde 0 AA.. så forferdelig ut.. så gikk jeg tile expert.. de hadde full AA på..

er dette spill/360 instillinger.. eller kommer det an på TV'en?  litt dritt og kjøpe en TV som isaffal ikke støtter AA :p

5465948[/snapback]

Antialiasing blir foretatt inne i selve 360 enheten, TV apparatet i seg selv har overhodet ingenting med signalet som kommer ut fra konsollen og alle TVer vil vise bilder med AA.

Det er mulig du har sett demonstrasjoner på forskjellige apparater (En på SDTV og en på HDTV), men dette tviler jeg sterkt på da jeg regner med begge Xboxene sto i "demo-kiosken" fra Microsoft. Du ser klar forskjell på disse to.

Lenke til kommentar

selv om du stiller inn 60 hz på xboxen vil ikke bildet bli oppdatert noe oftere på tv'n. det vil bare bli oppdatert oftere på xboxen, dermed vil du slippe lagget i f.eks. kameo. Tv'n vil fortsatt vise bildet i 50hz.

Ergo: samme hva slags tv du har, den vil 'støtte' 60hz..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...