Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kan noen anbefale trådløst utstyr for Tele2 kunde?

Anbefalte innlegg

Heisan!

Jeg har Tele2's 2Mb ADSL (blir vist oppgradert i mars) og dette modemet.

Har to pc'er og en powerbook Mac som jeg vil koble opp mot linja og i eget trådløst nettverk.

Noen som har samme leverandør og modem som kan anbefale trådløst utstyr som funker med dette?

Mac'en har nettverkskort...kommer ikke på hva det heter i farten.

Takker på forhånd!

:thumbup: Shonah

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar!

Noen andre som har noe å tilføre her....gode og/eller dårlige erfaringer?

Tenker da på om jeg kan få problemer med noen routere? Noen som har kjøpt ting som absolutt ikke funket med modemet mitt.

By the way...er

denne noe for meg?

Lenke til kommentar
Jeg har Tele2's 2Mb ADSL (blir vist oppgradert i mars) og dette modemet.

Det skal ikke ha noe betydning hvilken modem du får så lenge den funker.

By the way...er

denne noe for meg?

CNet Wireless G 54 Mbps Router/PCI kit, pakke med trådløs router og PCI-kort

Denne er ikke for noen som helst. Jeg ville ikke anbefalt den til mine fiender engang. :)

Problemmet jeg hadde med akuratt denne ruteren var at den måtte "resetes" flere ganger om dagen. Grunnen til det enkelt forklart vat at den ikke åpnet noen internettsider, spill "lagget" og bitttorrent klienter ikke fungerte helt.

Det var særlig bittorent trafikk som fikk den til å knele, men det gjorde helt vanlig internett surfing også.

Så er det verdt å nevne at jeg naturligvis oppdaterte firmwaren og testet den med forskjellige instillinger.

Nå bruker jeg denne ruteren: Linksys Wireless-G Broadband Router 54 Mbps 802.11g SpeedBooster,WPA,QoS,4P sw.

Denne kan jeg anbefale og jeg tror flere er enige med meg at Linksys produserer mye bedre rutere en Cnet.

Lenke til kommentar

Ok...takk!

Presis slke ting jeg vil ungå...har flyttet til ny leilighet og vil ikke legge kabler. Har hatt "trådnettverk" i mange år uten problemer...ja nesten iallefall :) . Spiller lite..men trenger stabilt nettverk i jobbsammenheng.

Bestiller sikkert noe i morgen ettermiddag....men setter pris på andres mening og. så bare post i vei så leser jeg dette i morgen/dag :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...