Kåre Hansen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hepp. Utrolig hvor lærerik wikipedia kan være. Lær mer om Sex her Her lærer du ord og utrykk du garantert ikke kunne. Min favoritt så langt var Tupperware party. Den hadde jeg aldri hørt før Og siden dette er kvalitetssøppel og samtidig lærerikt er dette en verdig post i OT-baren Men siden ikke wikipedia kan alt, har dere et tips fra meg her: Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Er ikke wikipedia sånn side der alle kan legge inn sine "erfaringer" om ting? Ble så overasket av at det IKKE var masse dritt der Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jøss! Dahle, you're back! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 15 bruker(e) (0 gjester og 0 anonyme brukere) lærer nå om sex. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Dahle, Shocker blir ikke alltid så godt mottatt. Endret 15. januar 2006 av Rune_F Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 En kan jo lære en del her også. Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Dahle, Shocker blir ikke alltid så godt mottatt. 5444133[/snapback] Da har du kanskje introdusert den for tidlig på kvelden Siden denne posten er på et forum der over halvparten av brukerne i OT-baren ikke har hatt noen annen sexuell erfaring med andre enn seg selv kom jeg og over denne linken Gud bedre. Visste ikke at de kom i flere utgaver. Tror jeg tar en butt jeg :!: hyl! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) En kan jo lære en del her også. 5444168[/snapback] You can also have sex with animals like: chickens, dogs, horses, Llamas and Michael Jackson. :!: Endret 15. januar 2006 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) En kan jo lære en del her også. This penis-related article is flaccid. You can help Uncyclopedia by making it longer. lol... EDIT: ++ A guide to masturbation (for the men out there) Also known as petting the one eyed snake, letting the gorrila out for fun, cleaning the pipes, jerkin' the gerkin', milking the bull, punching the pope, unleashing the beast, my good friend Handyna, manual labour, hand-job, "I'll be out in a minute", "bashing the bishop", shaking the sack, petting the dog, checking on Woody, Ahoy there she blows, choking the chicken, lubin the tubin, and of course tempering with Godzilla. Endret 15. januar 2006 av MC2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå