Chris_lox Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg har vært medlem på en torrentside i en god tid nå, men nå funker den ikke. Jeg skal ikke nevne adressen, men kommer da ikke inn. Men hvis jeg går på www.proxypop.com og går inn på siden derifra funker det helt fint. Proxypop fungerer slik at man surfer sidene, gjennom www.proxypop.com siden, hvis dere skjønner. Men det jeg da lurer på: Er det telenor som har sperret siden? Takker for svar! Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Ting kan tyde på at det er problemer med ruting til nettesteder i Nederland... Endret 15. januar 2006 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 ingen som kan gi meg svar på spørsmålet? Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 DNS problemer hos telenor kanskje? Ciao Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hvilken feil melding får du? Ciao Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ok...antar du er opptatt med noe. Uanset har vært borti at enkelte sider er tilgjengelig til tider. Prøver andre tdispunkt så er de ikke. Feilen kan være: dns (telenor) eller at siden (serveren) oppgraderes osv Ciao Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Igår kom jeg ikke inn på www.uk-(skriverikkealt).org, nå funker den, men ikke den norske trackeren www.n######.net. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Saken er løst, var bare telenor som sleit i går. Nå funker alt fint igjen. Takk til moderator for flytting av tråd, og sletting av OT innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå