kanne Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg vil gjerne ha litt kritikk på noen bilder jeg tok forrige vinterferie... Begge bildene er tatt på skitur på Hovden..Selv om det kan være slitsomt å gå på ski, angrer man ikke når man ser de vakre omgivelsene.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 føler det siste bildet bærer preg av støy/uklarheter. Det første var klart, men jeg så vel ikke helt motivet. Lenke til kommentar
Kerb1 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Savner skarpheten i bilde nr 2. Lenke til kommentar
kanne Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Skjønner va dere mener..bedre slik? Lenke til kommentar
Kerb1 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Kansje litt bedre, men fremdeles ikke skarpt nok... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Solbildene var ikke skarpe nok, bilde nr var ikke så veldig skarpt at det gjør noe det heller, men det var et nydelig bilde, og du føler virkelig at du sitter alene oppe i fjellheimen Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg synes skiene på bilde nr. 1 blir litt for midstilt. Om du hadde dreid kameraet litt møt høyre for å få plassert skiene litt lenger mot venstre, så ville jeg synes komposisjonen hadde blitt litt bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå