Gå til innhold

Instalere vifte på min NZXT Nemisis?

Anbefalte innlegg

Har fått vifte og skal montere en ny 120mm forran i kabinettet, men er helt blank. Det er første gang jeg gjør det, så kan jo være at det er jeg som har oversett noe som faller helt innlysende.

Nå, vifta jeg kjøpte er en Thermaltake 120mm LED Blue. Det var vifta, 4 skruer og muttere i pakka, men hullene i kabinettet er jo alt for store, så vifta bare detter av.

Dette er litt vanskelig å forklare så jeg har lagt ved et bilde, som kanskje forklarer mer enn meg...

post-78369-1137355263_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja enten mutter eller så er det enklere å ha en skive.. ellers så har jeg nzxt jeg og.. har trinity da.. for minst støy og slik den skal festes er det på innsiden.. ellers så er det vel et frontpanel som skal sitte på, på min trinity er det plass til vifta da utenpå med dekselet foran, men uansett er det mindre støy og den skal egentlig på innersida..

Lenke til kommentar

okey, men så får jeg ikke vifta inn der. Rett og slett ikke plass. Det er plass der inne men ikke på veien inn. Kan det henne at jeg må skru ut harddisk holderen for å så sette inn vifta? Elller er det på en annen måte det skal gjøres?

Endret av DJMartin
Lenke til kommentar
elelrs så må du ta bort hd racken ja, men det er vel ikke så vansklig? ekke det bare en thumbscrew og en klips sak..

5475146[/snapback]

Ja, det er nok bare en skrue, det er litt vanskelig å se om det er noen flere skruer.

Men jeg syns at det er litt rart at det med vifteskruer ikke er standarisert. Og at man må skru ut harddisk holderen, de kunne ha lagd det på en annen måte. Men ellers er jeg strålendes fornøyd med kabinettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...