cyc Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Jeg har bygget meg en pc. Abit KG7-Lite Hovedkort 1600XP CPU 512 DDR-RAM Gainward Geforce 3 Ti 200 Skjermkort Plextor 16 Griller Dvd LG spiller 3 Com Nic Soundblaster 5.1 live lydkort. Men har så utrolig mye problemer med maskinen. Bluescreens i hytt og pine. Noen som vet om noen av disse komponentene går dårlig sammen? Eller noen som har noen råd i det hele tatt? Eg blir så ferbanna av disse bluescreensene. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Hvilket operativsystem kjører du? Lenke til kommentar
cyc Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 win2000 SP3 Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Lagt inn alle "AMD" patchene? Via 4in1 og directx8.1 patchen? Mulig det er flere og. Har du det, kan du prøve å ta ut, eller deaktivere lydkortet. Virker ting bedre da, er det de forbaska SB live driverne som lager trøbbel. Jeg har hatt mye trøbbel med de. Last ned de nyeste. [ Denne Melding var redigert av: Signatur på 2002-09-11 09:37 ] Lenke til kommentar
cyc Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Nei. Jeg innstallerte via 4 in 1 fra cden jeg fikk med hovedkortet. Ingen andre patcher enn det. Har du en URL til hvor jeg kan finne software / patcher? Sliter jævlig med skjermkortet. Tror ikke driverne er helt stabile. Kjører 28.34 eller noe sånt. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Laste ned 30.82-driveren til skjermkortet fra denne siden! Og som du ser på denne siden så har du chipset av både AMD og Via. Derfor skal du lese gjennom denne tråden; AMD North-Bridge og VIA South-Bridge - hvilke drivere? Si i fra hvordan det går! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå