_crs_ Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg synes det er artig å begynne å snakke med kødderingere. Spør hvordan de har det og hva de gjør på og slikt. Men det er bare inntil de sier de står i haga di med finlandshette og diger samekniv og sier de ser deg gjennom vindu. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Ringer karn fra sjult nummer eller? Hvis han gjør det er det serjøst ikke noe jeg ville tatt på alvor. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Ringer karn fra sjult nummer eller? Hvis han gjør det er det serjøst ikke noe jeg ville tatt på alvor. 5567559[/snapback] ringer fra skjult nr ja...og jeg har ikke blitt nameldt ennå så det var nok kødd ja Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Man har nok gjort det ved et par anledninger i sin barndom, men kødderinging er vel noe de fleste av oss vokser fra ganske kjapt. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hvis de har skjult nr. så sier du jo bare: "Hei feiging!" Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 du kunne kansjkje fjernet navnet til vedkommende. det er fult mulig at det finnes syke folk he rsom vil spamm vedkommende med telefon samtaler. det er faktisk en lov i retningslinjene også (mener eg) Men on topic: tror ikkje du trenger å bekymre deg så masse. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 du kunne kansjkje fjernet navnet til vedkommende. det er fult mulig at det finnes syke folk he rsom vil spamm vedkommende med telefon samtaler. det er faktisk en lov i retningslinjene også (mener eg) Men on topic: tror ikkje du trenger å bekymre deg så masse. 5569268[/snapback] som sagt så fant jeg ikke noe telefonnr til nevnte, men fjernte for det om Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Haha, hater drittunger som kødderinger. Det du gjør er og sier masse kødd tilbake... Som for eksempel.. "Men hvorfor ringte du ikke med skjult nummer da, nummeret ditt vises nemmlig her" "ohh faren min du vil snakke med men du var vist litt for seint, han ble drapsdømt idag" "Bare vent litt, skal ringe til faren min som jobber ved politikammeret. "Nei, tror nok du har ringt feil" Si det med en avslappende stemme, aldri tar det for seriøst, da vet gjeringsmennene at du er vettskremt. Endret 7. februar 2006 av chakl Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Haha, hater drittunger som kødderinger.Det du gjør er og sier masse kødd tilbake... Som for eksempel.. "Men hvorfor ringte du ikke med skjult nummer da, nummeret ditt vises nemmlig her" "ohh faren min du vil snakke med men du var vist litt for seint, han ble drapsdømt idag" "Bare vent litt, skal ringe til faren min som jobber ved politikammeret. "Nei, tror nok du har ringt feil" Si det med en avslappende stemme, aldri ta det for seriøst, da vet gjeringsmennene at du er vettskremt. 5569370[/snapback] skal e gjør nestegang noen ringer med skjult nr og truer meg på liv og død og hele pakka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå