pessimisten Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) ok...her er hva som skjer: jeg sitter fredelig og gjør lesker, så ringer en man som kaller seg ...... han sier: du vet at dette er høysesong for postkasse sprengning på Hisøya og en av vennene dide sier at du er en av de! dette kommer jeg til å gå til politiet med osv osv gaul gaul gringrin whine whine. jeg legger på for dette gidder ikke jeg høre på etter som jeg ikke har noe med det å gjøre. så prøver han å ringe opp igjen og jeg legger på. han ringer igjen og jeg tar den. så sier han: driver du å legger på eller? dette går jeg til politiet med osv igjen. jeg forklarer for andre gang at jeg ikke har noe med det å gjøre og legger på. ....så søker jeg på 1881 og gulesider.no etter ......... i Arendal komune, men finner kun en som bor i stavanger. stemmen hørtes ut som en som nettopp var kommet over stemmeskifte og litt gjenkjennelig så tar ikke dette seriøst, så jeg lurte på om det var noen grunn til å i det hele tatt ta det seriøst? Endret 7. februar 2006 av dudee Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 neppe noe du bør ta alvorlig. Du kan eventuelt anmelde for forstyrrelse av privatlivets fred Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ville ikke tatt dette seriøst akkuratt. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 :!: pass deg ellers kommer knut jespersen på mopeden sin og tar deg! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 neppe noe du bør ta alvorlig. Du kan eventuelt anmelde for forstyrrelse av privatlivets fred 5443871[/snapback] nei, tror ikke jeg orker, men vis det noen som anmelder meg så har han bare å bevise at det var meg....ellers så anmelder e han Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 neppe noe du bør ta alvorlig. Du kan eventuelt anmelde for forstyrrelse av privatlivets fred 5443871[/snapback] nei, tror ikke jeg orker, men vis det noen som anmelder meg så har han bare å bevise at det var meg....ellers så anmelder e han 5443884[/snapback] Sikkert bare en hormonsprengt 14 åring som kjeder seg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Sikkert noen som kjenner deg som bare kødder med deg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Eller no sånn lurofon greier.. Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Eller no sånn lurofon greier.. 5444287[/snapback] Lurofon har blitt lurt av en selv Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 småunger som kjeder seg bare... Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Eller no sånn lurofon greier.. 5444287[/snapback] Lurofon har blitt lurt av en selv 5444304[/snapback] hahaha, Lurofonen på mirc..! fikk noen folk til å ringe en venn av meg(vi satt sikkert en 11 stykk på vt), vennen min tar telefonen, og får slengt opp i trynet at han er tatt i cheating, og vil bli banna, fra alle spill! med engang han legger på, så hyler alle i latter! 2min etter på, ringer han til meg, og er livredd! jeg sier at jeg ikke kan hjelpe han... så ca 10min senere, så står han ved inngangsdøra mi. hahah! *mimre* Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Eller no sånn lurofon greier.. 5444287[/snapback] Lurofon har blitt lurt av en selv 5444304[/snapback] hahaha, Lurofonen på mirc..! fikk noen folk til å ringe en venn av meg(vi satt sikkert en 11 stykk på vt), vennen min tar telefonen, og får slengt opp i trynet at han er tatt i cheating, og vil bli banna, fra alle spill! med engang han legger på, så hyler alle i latter! 2min etter på, ringer han til meg, og er livredd! jeg sier at jeg ikke kan hjelpe han... så ca 10min senere, så står han ved inngangsdøra mi. hahah! *mimre* 5444314[/snapback] Haha, den var nice.....hva sa han da? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Eller no sånn lurofon greier.. 5444287[/snapback] Lurofon har blitt lurt av en selv 5444304[/snapback] hahaha, Lurofonen på mirc..! fikk noen folk til å ringe en venn av meg(vi satt sikkert en 11 stykk på vt), vennen min tar telefonen, og får slengt opp i trynet at han er tatt i cheating, og vil bli banna, fra alle spill! med engang han legger på, så hyler alle i latter! 2min etter på, ringer han til meg, og er livredd! jeg sier at jeg ikke kan hjelpe han... så ca 10min senere, så står han ved inngangsdøra mi. hahah! *mimre* 5444314[/snapback] Haha, den var nice.....hva sa han da? 5444743[/snapback] Jamen... eg har ikke cheata.. osv Men jeg sprakk til slutt... han så , så frustrert ut Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 syns litt synd på han da, var sikkert så vettskremt at han holdt på å pisse på seg Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 syns litt synd på han da, var sikkert så vettskremt at han holdt på å pisse på seg 5444769[/snapback] Hehe, han har nå fått seg den ypperste tittelen på mirc da: script-kiddie Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 ok...her er hva som skjer: jeg sitter fredelig og gjør lesker, så ringer en man som kaller seg knut jespersen. han sier: du vet at dette er høysesong for postkasse sprengning på Hisøya og en av vennene dide sier at du er en av de! dette kommer jeg til å gå til politiet med osv osv gaul gaul gringrin whine whine. jeg legger på for dette gidder ikke jeg høre på etter som jeg ikke har noe med det å gjøre. så prøver han å ringe opp igjen og jeg legger på. han ringer igjen og jeg tar den. så sier han: driver du å legger på eller? dette går jeg til politiet med osv igjen. jeg forklarer for andre gang at jeg ikke har noe med det å gjøre og legger på. ....så søker jeg på 1881 og gulesider.no etter knut jespersen i Arendal komune, men finner kun en som bor i stavanger. stemmen hørtes ut som en som nettopp var kommet over stemmeskifte og litt gjenkjennelig så tar ikke dette seriøst, så jeg lurte på om det var noen grunn til å i det hele tatt ta det seriøst? 5443861[/snapback] Det er vel bare å svare han, da? Ta igjen med samme mynt og spør hvem faen han er og hvor han bor og hva faen han skal drive å lage kvalm for. Vær skikkelig sur og sinna. Å vinne sånne diskusjoner har bare å gjøre med hvem som er mest ovenpå og sinna. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 tenkte på det....men det var skjult nummer desverre kunne ha spurt ham om nr. så kunne e ringe han opp igjen da, men hadde sikert fått feil nr. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg synes det er artig å begynne å snakke med kødderingere. Spør hvordan de har det og hva de gjør på og slikt. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Det er også morro og gjøre sånn med telefonselgere Endret 7. februar 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå