Gå til innhold

man som kødderinger?

pessimisten

Anbefalte innlegg

ok...her er hva som skjer:

jeg sitter fredelig og gjør lesker, så ringer en man som kaller seg ...... han sier:

du vet at dette er høysesong for postkasse sprengning på Hisøya og en av vennene dide sier at du er en av de! dette kommer jeg til å gå til politiet med osv osv gaul gaul gringrin whine whine. jeg legger på for dette gidder ikke jeg høre på etter som jeg ikke har noe med det å gjøre. så prøver han å ringe opp igjen og jeg legger på. han ringer igjen og jeg tar den. så sier han: driver du å legger på eller? dette går jeg til politiet med osv igjen. jeg forklarer for andre gang at jeg ikke har noe med det å gjøre og legger på. ....så søker jeg på 1881 og gulesider.no etter ......... i Arendal komune, men finner kun en som bor i stavanger.

stemmen hørtes ut som en som nettopp var kommet over stemmeskifte og litt gjenkjennelig så tar ikke dette seriøst, så jeg lurte på om det var noen grunn til å i det hele tatt ta det seriøst?

Endret av dudee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
neppe noe du bør ta alvorlig. Du kan eventuelt anmelde for forstyrrelse av privatlivets fred

5443871[/snapback]

nei, tror ikke jeg orker, men vis det noen som anmelder meg så har han bare å bevise at det var meg....ellers så anmelder e han

5443884[/snapback]

Sikkert bare en hormonsprengt 14 åring som kjeder seg.

Lenke til kommentar
Eller no sånn lurofon greier..

5444287[/snapback]

Lurofon :thumbdown:

har blitt lurt av en selv :no:

5444304[/snapback]

hahaha,

Lurofonen på mirc..!

fikk noen folk til å ringe en venn av meg(vi satt sikkert en 11 stykk på vt), vennen min tar telefonen, og får slengt opp i trynet at han er tatt i cheating, og vil bli banna, fra alle spill!

med engang han legger på, så hyler alle i latter!

2min etter på, ringer han til meg, og er livredd! jeg sier at jeg ikke kan hjelpe han...

så ca 10min senere, så står han ved inngangsdøra mi. hahah!

*mimre*

Lenke til kommentar

5444287[/snapback]

5444304[/snapback]

hahaha,

Lurofonen på mirc..!

fikk noen folk til å ringe en venn av meg(vi satt sikkert en 11 stykk på vt), vennen min tar telefonen, og får slengt opp i trynet at han er tatt i cheating, og vil bli banna, fra alle spill!

2min etter på, ringer han til meg, og er livredd! jeg sier at jeg ikke kan hjelpe han...

*mimre*

5444314[/snapback]

Haha, den var nice.....hva sa han da?

Lenke til kommentar

5444287[/snapback]

5444304[/snapback]

hahaha,

Lurofonen på mirc..!

*mimre*

5444314[/snapback]

Haha, den var nice.....hva sa han da?

5444743[/snapback]

Jamen... eg har ikke cheata.. osv

Men jeg sprakk til slutt... han så , så frustrert ut :p

Lenke til kommentar
ok...her er hva som skjer:

jeg sitter fredelig og gjør lesker, så ringer en man som kaller seg knut jespersen. han sier:

du vet at dette er høysesong for postkasse sprengning på Hisøya og en av vennene dide sier at du er en av de! dette kommer jeg til å gå til politiet med osv osv gaul gaul gringrin whine whine. jeg legger på for dette gidder ikke jeg høre på etter som jeg ikke har noe med det å gjøre. så prøver han å ringe opp igjen og jeg legger på. han ringer igjen og jeg tar den. så sier han: driver du å legger på eller? dette går jeg til politiet med osv igjen. jeg forklarer for andre gang at jeg ikke har noe med det å gjøre og legger på. ....så søker jeg på 1881 og gulesider.no etter knut jespersen i Arendal komune, men finner kun en som bor i stavanger.

stemmen hørtes ut som en som nettopp var kommet over stemmeskifte og litt gjenkjennelig så tar ikke dette seriøst, så jeg lurte på om det var noen grunn til å i det hele tatt ta det seriøst?

5443861[/snapback]

Det er vel bare å svare han, da? Ta igjen med samme mynt og spør hvem faen han er og hvor han bor og hva faen han skal drive å lage kvalm for. Vær skikkelig sur og sinna. Å vinne sånne diskusjoner har bare å gjøre med hvem som er mest ovenpå og sinna.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...