Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

skole i annet fylke

Anbefalte innlegg

skal gå almenfaglig påbygning neste skoleår, men har lyst til og gå på skole i Kristiansand istedenfor Arendal. eneste problemet er att jeg ikke tror jeg får gå der siden det er ett annet fylke og alt det stresset der.

Er det noen måte og ordne dette sånn att jeg kan gå der? Eller har jeg ikke noe jeg skulle ha sagt i denne saken?

noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-63169

Jeg søkte for et par år siden skole i stavanger, der kom jeg nederst på listen, fordi jeg var fra ett annet fylke, kom heler ikke inn...

Men alikevel, du må ivertfall gå inn på vigo, og så registrere deg som uregistrert bruker i kristiansand fylket (vet ikke kas fylke d e).

Råder deg til å snakke med de på inntakskontoret og forklare saken...

Lykke til, kristiansand er en fin by, ville gjort d samme...

Lenke til kommentar
Du kan jo f.eks. melde flytting i folkeregisteret til "riktig fylke".

5444856[/snapback]

da må jeg vel også ha en leilighet der og da? er jo ikke bare og melde flytting heller...

men tror jeg tar en tur til rådgiveren i morgen og ser om han har noe nyttig og si.

Lenke til kommentar
Du kan jo f.eks. melde flytting i folkeregisteret til "riktig fylke".

5444856[/snapback]

da må jeg vel også ha en leilighet der og da? er jo ikke bare og melde flytting heller...

men tror jeg tar en tur til rådgiveren i morgen og ser om han har noe nyttig og si.

5447875[/snapback]

Bør jo helst ha en adresse å skrive på ja. Hvis du f.eks. har noe famile eller evt venner som bor i riktig fylke, kan du kanskje bruke deres adresse. Tror ikke inntakskontorene er så begeistret for at folk gjør slikt, dog..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...