|Cipher| Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Junkien som kjører buss mellom Tønsberg og Horten. Langt mørkt hår langt nedoverskuldrene, og de største pilotbrillene jeg har dett. Ligger liksom vanrett over rattet og gjører. Og vinker altid når jeg hilser utenfor Cosmopoliten Pizza (Åagårdstrand). Der har du en mann for de fleste! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jimmy Pop skrev (2002-09-20 12:48): Kjetil Laura akkurat nå: Hva nå jimmy?? Hva har eg nå ikke fått med meg? :???: [ endret av Kjetil Lura den 2002-09-20 21:08 ] Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 13:17, skrev |Cipher|:Junkien som kjører buss mellom Tønsberg og Horten. Kan ikke si jeg skjønner hvem du mener, det er rute 01 det er snakk om? Kjører den flere ganger daglig, riktignok ikke helt til Horten, men burde nå ha sett han likevel.. Forøvrig er min favoritt fortsatt den country-elskende sjåføren en del poster oppover i rekkene her :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå