Bruno Mars Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hei, Jeg har funnet tått kabinett på en auksjon. Har lyst til å kjøpe det, men ikke på auksjon. Problemet er at jeg ikke vet produsent det er. Så please hjelp meg.... :!: http://mydb.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=...11766&nocount=1 Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Bare mail ham (Selgeren) og spør hvilket merke det er da vel? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 har ikke noen bruker på qxl og gidder heller ikke å lage en. Noen som hvet produsent... Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 har ikke noen bruker på qxl og gidder heller ikke å lage en.Noen som hvet produsent... 5443810[/snapback] Synes du virkelig det kabinettet var sååå fint da? Bare tulla... Men seriøst. Jeg søkte litt. Tror ikke det der er noe standard merke. Han har sikkert kjøpt inn et konkursbo i malaysia..... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 har ikke noen bruker på qxl og gidder heller ikke å lage en.Noen som hvet produsent... 5443810[/snapback] Synes du virkelig det kabinettet var sååå fint da? Bare tulla... Men seriøst. Jeg søkte litt. Tror ikke det der er noe standard merke. Han har sikkert kjøpt inn et konkursbo i malaysia..... 5443908[/snapback] OK, skjønner.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Har sett det der ja.. Husker desverre ikke merket, men det går under flere merker med små modifikasjoner som forskjell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå