cmi Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hallo... for 5 måneder siden gikk jeg til innkjøp av Nikon D50.. før hadde jeg en Nikon F75.. Det jeg lurer på... trenger jeg dette?? jeg føler ikke det selv... for det er jo DSLR som eier nå... kan jeg få solgt dette?? I tilfelle, hvor mye får jeg regner dere med at jeg kan "kreve" for dette... det er i topp stand, ikke en skramme...?? Lenke til kommentar
kak Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 "Markedsverdien" for ett analogt SLR er vel heller lav for tiden. Det er en grunn til at Nikon nå har valgt å legge ned produksjonen av alle deres analoge SLR, med unntak av F6. Lenke til kommentar
modin Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hallo... for 5 måneder siden gikk jeg til innkjøp av Nikon D50.. før hadde jeg en Nikon F75.. Det jeg lurer på... trenger jeg dette?? jeg føler ikke det selv... for det er jo DSLR som eier nå... kan jeg få solgt dette?? I tilfelle, hvor mye får jeg regner dere med at jeg kan "kreve" for dette... det er i topp stand, ikke en skramme...?? 5443676[/snapback] Du trenger det hvis du vil ha mer vidvinkel med samme linsa. Så det kan være greit å ha i de tilfellen du ønsker mye vidvinkel. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Som modin er inne på, kan jo F75 spille en rolle også i fremtiden. Ellers er det jo godt å ha som back-up. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå