bokhylle Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Hei! Ser på ny mus nå. Eller skal ha en god mus extra. Så fant jeg den gamle Microsoft IntelliMouse Explorer 1.1 på komplett. Hvertfall bilde av den, men på komplett står det at det er Microsoft IntelliMouse Optical og den ser vell ikke sånn ut. Uanesett er dette Microsoft IntelliMouse Explorer 1.1 Endret 16. januar 2006 av bokhylle Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Det kan nok være feil bilde hos komplett, men jeg tror du får riktig produkt likevel. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Men jeg skal lissom ha den på bilde ikke den på teksten. Hehe. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Endre litt på emnetittel, slik at tråden ikke ser ut som en annonse. (Det er stor forskjell på å selge en komplett mus og å spørre om Komplett selger en mus) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Men jeg skal lissom ha den på bilde ikke den på teksten. Hehe. 5447137[/snapback] Du kan sende spørsmålet til komplett. Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Samme musa selges til 169,- her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå