Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ble oppringt av PC World hvor en får med wlan rout


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg også bestilt. Viste bare til denne tråden på forumet og selger tilbød seg enten et års abbonemang på PCworld for 895 eller Digital World for 595. Dette uten pruting :)

 

Skrev at andre på forumet hadde fått med tre ekstra blader og avtalen min ble da som følger:

- 1 års abbonemang på PC world

- 3 blader fra Digital World

- 1 stk trådløs router der jeg kan bruke mine glimrende ISDN telefoner

 

Kun kr 895

 

Genialt :dribble:

 

Klokken er nå 2130 og selgeren skal snart gi seg for dagen. Siste frist i dag. Ring

22053105. Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Nå har jeg også bestilt. Viste bare til denne tråden på forumet og selger tilbød seg enten et års abbonemang på PCworld for 895 eller Digital World for 595. Dette uten pruting :)

 

Skrev at andre på forumet hadde fått med tre ekstra blader og avtalen min ble da som følger:

- 1 års abbonemang på PC world

- 3 blader fra Digital World

- 1 stk trådløs router der jeg kan bruke mine glimrende ISDN telefoner

 

Kun kr 895

 

Genialt :dribble:

 

Klokken er nå 2130 og selgeren skal snart gi seg for dagen. Siste frist i dag. Ring

22053105. Lykke til ;)

5449528[/snapback]

Tipper den selgeren har tjent seg noen ekstra gronker i dag ja

;)

Lenke til kommentar

Så desverre ikke denne tråden før idag, har siklet på denne boksen en god stund - og etter hva jeg har lest så virker den alle tiders. Er en av ytterst få produkter som gjør det mulig å bruke gammelt ISDN utstyr til IP-telefoni.

 

PS! Hvis hvis noen hører om at de har samme tilbud igjen send meg en PM

Endret av ekm
Lenke til kommentar

Har kjøpt denne routeren for å teste på jobben, veiledende pris er vel ca. 2900,- + mva.

 

Er en "knallboks", og fungerer stort sett meget bra. Men traffic shapinga som er innebygd er fortsatt ikke bra nok slik at du kan fullstendig glemme at man har IP telefoni hvis man skal laste ned med høy båndbreddeutnyttelse. Bruk av GetRight eller ReGet samtidig med en samtale var ikke noen god opplevelse.

 

Men ISDN biten fungerer perfekt, og det er det aller viktigste for meg!

Lenke til kommentar
Er det noen som har peiling på hva denne rutern koster

 

http://www.bcs.no/product/268/

5448186[/snapback]

Selgeren nevnte at den kosta ca 1700, så prisen hos www.intranet.no er ikke bra..

Regner ikke med at Pcworld skryter på seg lavere pris enn nødvendig.

 

Hadde vært artig når folk får denne om de kan legge ut litt erfaringer her!

5448658[/snapback]

 

Er temmelig sikker på at dette er 7050, ja. Jeg fikk tilbudet per telefon på mandag, men det ble ikke nevnt hva slags router så jeg sa jeg ville vurdere. Ringte tilbake til PC World, og fikk tegnet abonnement på PC World til 895,- + routeren. Han sa jeg kunne gå på www.justip.no for å lese om den.

 

Og ja, de har faktisk FritzBox 7050 til en meget kurrant pris. Tegner du Avon abonnement med 7050, så får du det for 74,-/mnd. Antar det er 12 mnd binding selvom jeg ikke kan finne noe info om det, dvs. en pris på 888,-! (og da har du også abonnement med 400min gratis til fasttelefoner i Norge per måned).

 

Veiledende pris i Norge på denne boksen *er* faktisk 2950,- + mva. I Tyskland selges den for ca. 1400,- NOK.

 

Så prisingen på denne boksen er noe pussig, det skal være sikkert.

Lenke til kommentar
Han sa jeg kunne gå på www.justip.no for å lese om den.

 

Og ja, de har faktisk FritzBox 7050 til en meget kurrant pris. Tegner du Avon abonnement  med 7050, så får du det for 74,-/mnd. Antar det er 12 mnd binding selvom jeg ikke kan finne noe info om det, dvs. en pris på 888,-! (og da har du også abonnement med 400min gratis til fasttelefoner i Norge per måned).

 

 

Her tror jeg du har misforstått litt slik står det her i vilkårene "Kunden kjøper en vare som ved kontant betaling koster kr 1.764,-, men velger å kjøpe den på avbetaling over 36 mnd til samme pris"

 

Det er ikke binding,men "bryter" man før det har gått 36 mnd må man betale ut resten der og da.

Lenke til kommentar
Han sa jeg kunne gå på www.justip.no for å lese om den.

 

Og ja, de har faktisk FritzBox 7050 til en meget kurrant pris. Tegner du Avon abonnement  med 7050, så får du det for 74,-/mnd. Antar det er 12 mnd binding selvom jeg ikke kan finne noe info om det, dvs. en pris på 888,-! (og da har du også abonnement med 400min gratis til fasttelefoner i Norge per måned).

 

 

Her tror jeg du har misforstått litt slik står det her i vilkårene "Kunden kjøper en vare som ved kontant betaling koster kr 1.764,-, men velger å kjøpe den på avbetaling over 36 mnd til samme pris"

 

Det er ikke binding,men "bryter" man før det har gått 36 mnd må man betale ut resten der og da.

5473725[/snapback]

 

Ja, den hadde jeg glippa... Vel, det der kaller jeg binding. Trodde ikke det var lov med mer enn 12 måneders binding mot privatkunder...? Var jo mye styr rundt dette når mobilselskapene en periode prøvde seg med 18mnd. bindingstid.

Lenke til kommentar
Noen som har mottat faktura eller router enda? Begynner å bli sugen på å teste denne..

5474518[/snapback]

Jeg betalte fakturaen min 12. jan, så vil tru 1. blad og router er rett rundt hjørnet.

5474913[/snapback]

Ok, bestilte om mandagen, og ikke sett noe faktura enna. Tok det lang tid før du fikk faktura fra bestillings dato?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...