tommkarl Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Kurt Lekanger har dere fortsatt ikke levert noen FritzBoxer til 895,-?? Eller er dette kanskje bare en photoshop jobb aka tommkarl.... Men bra at dere fikk til slutt, jeg ga opp i forrige mnd, noe jeg angrer på nå. 5795290[/snapback] Jeg ga jo opp jeg også men fikk tilbake pengene og var ferdig med hele saken. Og så kommer routeren også....forstå det den som kan. Jeg lurer på om jeg kan ha stått på feil liste og at det er derfor jeg har fått begge deler.... Jeg måtte nemlig purre på tilbakebetalingen, og da fant hun på kundeservice meg ikke med en gang fordi hun sa at jeg stod på feil liste.... Så derfor tror jeg at det hele tiden har eksistert en liste med noen som skulle få router, men at de pga at de ikke hadde nok sa at ingen skulle få for å unngå bråk...bare en teori Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hehe Dette sier litt om PcWorld da, tror nok at PcWorld fikk seg en skikkelig smekk der ja. Og det er greit nok for meg da.. - Først så forskjellbehandler de folk og så lyver de om det etterpå... - Monkeybusiness deluxe spør du meg - Mye rot, få som tar ansvar... - Kundeservicen som er delvis outsorcet til Milanex suger... Jeg trodde ærlig talt PcWorld (IDG Magazines) var mer seriøst som så.. Jeg synes Tommkarl bør beholde giroblanketten med 895 Kr som betaling for tort og svie... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Sendte en mail for å sjekke hva dette var for noe. Ble ringt opp av en fra IDG Norge. Har sa at de hadde hatt 7 routere inne. De gikk til de som var vanskeligst og truet med å lage sak ut av dette. Så, kanskje man skal lage en sak av dette alikevel. Ikke at jeg tror det hjelper, men forbrukerrådet har nå fått en klage. Ørjan... Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hehe.. se det ja.. IDG er ikke så dumme likevel! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 IDG ringte meg i dag å tilbydte meg gratis prøve av Computerworld. Skulle bare betale porto. Svaret gav seg i grunn selv. Ikke interessert! Ørjan... Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Selv om at jeg også har sagt nei til både Pcworld og Digital World så dumper så fremdeles bladene ned i postkassen uten jeg har betalt noe som helst.. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hysj hysj,bare nyt så lenge du kan... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 En kompis av meg ringte idg i går for å høre om routeren kom eller ikke. Han fikk beskjedd om at routeren ble sendt ut som vanlig, og at selger selv nettopp hadde mottatt sin router som han hadde bestilt. De kan vel ikke sende ut routere til sine ansatte, for så å ringe rundt til mange av kundene og fortelle at de ikke vil motta en router likevel. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 IDG ringte meg i dag å tilbydte meg gratis prøve av Computerworld. Skulle bare betale porto. Svaret gav seg i grunn selv. Ikke interessert! Ørjan... 5831344[/snapback] De ringte meg og.. og jeg sa ja. Setter veldig pris på den avisa. Ble faktisk litt overrasket da jeg allerede har fått avisen gratis i 4 mndr. Men det gjør selvfølgelig ikke noe at jeg får den gratis i 5 mndr. til Må selvfølgelig betale porto. Lenke til kommentar
tore_brun Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Det med ruterne Idg har gitt ut flere rutere enn bare 7.. Det har da skjedd noe forskjells behandling, enda en router ble gitt bort denne uka. Jeg har da ikke direkte peiling paa lover og saant, men vil tro at de ikke er helt rene. Det staar paa fakturaen fra IDG at en router fritzbox foolger med, jeg tror da det er dokumentasjon paa hva man har krav paa. Naar de ringer opp og sier at de ikke kan levere p.g.a. underleverandooren, vil jeg da tro at de fortsatt har en viss plikt til aa levere, om ihvertfall noen, til alle.. De har da ringt opp og gitt feil opplysning til kunder... ------------------------- Og det med computerworld, det er ikke saann at du faar det gratis. IDG har aldri med porto, de gir deg bare en 4 maaneders tilbud til x antall kroner. Du betaler fortsatt for bladet (skyld paa porto, eller skyld paa bladet, men ingen spanderer noen ting paa deg)...husk ingenting er gratis, og de har ihvertfall ikke lyst til aa spandere noe paa deg Endret 6. april 2006 av tore_brun Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Og det med computerworld, det er ikke saann at du faar det gratis. IDG har aldri med porto, de gir deg bare en 4 maaneders tilbud til x antall kroner. Du betaler fortsatt for bladet (skyld paa porto, eller skyld paa bladet, men ingen spanderer noen ting paa deg)...husk ingenting er gratis, og de har ihvertfall ikke lyst til aa spandere noe paa deg 5879641[/snapback] Det er forsåvidt sant nok. Men de tjener ikke rare pengene på det akkurat. Billig er det uansett. Lenke til kommentar
fAke_ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg har fått routeren (etter en skriftlig klage på mail..) Lenke til kommentar
mullemeck Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Etter å ha sendt noen eposter dukket det plutselig opp en ruter på døra mi gitt! her gjelder det nok å stå på krava.... Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Etter å ha lest litt her valgte også jeg å sende dem en mail angående denne routeren.... Fikk ikke noe svar på mailen, men etter 4 dager kom plutselig routeren i postkassen... det hjelper å klage litt ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå