Telcontar Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Fikk en telefon fra PC World her om dagen hvor de tilbyr ett års abbn. for 590kr og en trådløs router. Tror han kalte den FMV et eller annet, modellnummer 7050, noen her som har benyttet seg av det tilbudet eller vet noe mer om den routeren? Den skal visst ha 6 porter og printerserver også. Telcontar Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 AVM FRITZ!Box Fon WLAN 7050 Er vel kanskje denne de selger med på kjøpet? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 AVM FRITZ!Box Fon WLAN 7050 Er vel kanskje denne de selger med på kjøpet? 5443623[/snapback] Takker så meget, det var den ja. Så var det å grave seg ned is pecs . Telcontar Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Om du får den routeren der kostnadsfritt er det ingenting å tvile på engang Disse har eg prøvd, og kan anbefales. Og prisen på disse ligger på ca 34-3700 i butikk... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Sannelig. Da vil jeg også bli oppringt:) Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Fritz er helt genialt=) bruker det privat, og jobb sammenheng..og selger til kunder =) er konge bokser =) Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Står ingenting om et slikt tilbud på siden deres. Eneste jeg finner er dette. Sikker på at noen ikke har prøvd å lure deg? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Står ingenting om et slikt tilbud på siden deres. Eneste jeg finner er dette. Sikker på at noen ikke har prøvd å lure deg? 5444282[/snapback] Tja, jeg må jo ikke akkurat betale over telefonen eller noe slikt, får jeg en faktura for noe som virker suspekt så lar jeg være å betale. Men de ringte ikke fra ukjent nummer heller. Kan godt holde dere oppdatert hvis det er interessant, skal ringe dem tilbake imorgen. Hvis alt er ekte så kan jeg poste nummeret her Telcontar Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ja, takk "Det kan du gjerne gjøre" Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Fikk og en tlf samtale, men sa nei pga pengemangel, sa de kunne prøve senere. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Noen som kan bekrefte at det er overnevnte router som tilbys? Ørjan... Lenke til kommentar
Richie Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Jeg ble oppringt av Digital World etter å ha bestilt et gratis elektronisk eksemplar her. Dem sa at jeg fikk med en trådløs router, nærmere bestemt AVM FRITZ!Box Fon WLAN 7050 hvis jeg ble abonnent. Det var visst ikke mulig å få den med på det 1-års abonnementet i elektronisk utgave, men får det til papirutgaven. Jeg har ihvertfall betalt fakturaen for et par dager siden, så nå venter jeg bare på at den skal komme i posten EDIT: Så at trådstarter skrev PC World i emnetittelen, men mente du egentlig Digital World eller har PC World et slikt tilbud også? Endret 16. januar 2006 av Richie Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Kan vi ikke få telfnr til denne selgeren, så kan vi høre om vi kan få benytte oss av dette tilbudet vi også. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Bare husk folkens, ikke gi noen kontonummeret deres visst noen skulle kødde seg. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg også ble oppringt av en dude fra PcWorld (Ett eller annet oslonummer) Og jeg takket ja til tilbudet, men når det kom til adressen, så var det klin umulig for selgeren å skjønne min gateadresse i Trondheim, selv om at den er ganske så enkelt... Og jeg prøvde å forklare den til han 5-6 ganger minimum... Og de skulle sende meg Pc World i posten ganske så snart... De hadde egentlig adressen min, gatenavnet var riktig, gatenr var feil og postnr og slikt var jo riv ruskende galt, men å få selgeren til å forstå min riktige adresse var jo håpløst... Siden har jeg ikke hørt noe mer, intet sett eller hørt... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Telefonnummeret jeg ble oppringt fra tilhører Schibsted Forlagene AS. Hvertfall ifølge 1881. Jeg fikk også tilbudet, men takket nei da jeg ikke hadde tid å snakke med dem da de ringte. Må kanskje kontakte dem igjen, siden jeg alikevel skal oppgradere den trådløse routeren jeg har stående hjemme. Noen som har tester å vise til? Ørjan... Endret 16. januar 2006 av Orjanp Lenke til kommentar
Arath Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Det stemmer at de har hatt tilbud med fritz!box hvertfall. Om de har det nå lenger vet jeg ikke. En kamerat av meg jobber som telefonselger der og han spør stadig om jeg ikke skal ha ett abonnement Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg har kontaktet en telefonselger hos pcworld og tilbudet stemmer det. Jeg kan få den nevnte hardware 7050 og 14 utgaver av pcworld + noen ekstra utgaver som jeg ikke husker navnet på og 3 mnd med en netttjeneste hos dem...... dette skulle koste totalt 1120,- så den 590,- prisen skjønner jeg ikke......kanskje resten går i lomma på selgeren? Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Noen som kan bekrefte at det er overnevnte router som tilbys? Ørjan... 5445393[/snapback] Kan bekrefte det ja FRITZ!box Fon WLAN 7050 Endret 16. januar 2006 av tommkarl Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Fikk dette tilbudet nå jeg også. Han skal ringe meg opp igjen da jeg ville sjekke ut denne routeren først. Flere som kan anbefale denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå