Cortinarius rubellus Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Har noen et bra tips til vannblokker, jeg har sokkel 775. Den skal yte bra, jeg klokker en del. Tar imot alle tips om en blokk med glede Takk på forhånd Bare spør hvis det er noe jeg har glemt å tilføye mvh jeg Endret 15. januar 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
Piraro76 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Swiftech Storm burde vel holde... Ellers har jeg lest en del tester som påstår at Alphacool NexXxoS er bra, selv om den skal være temmelig "trang". Har en som triller inn på postkontoret i morra sammen med litt annet snacks, så da skal det testes Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Storm trenger jeg ikke ennå men den er bra ja Hvordan er DangerDEn Tdx da? Jeg må få høre hvordan den blokka yter? Hva slags system har du? Endret 16. januar 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg ville gått for denne . Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Takker, er det gode blokker det? har tenkt på den, har AC cuplex XT nå, men da jeg kjøpte den hadde jeg 3\8 slanger , nå har jeg 1\2.Og jeg skal ha blokk på skjermkortet etter hvert men først skal jeg ha ny blokk til cpu som har 1\2 hull og tar vekk varmen bra. Lenke til kommentar
Piraro76 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Storm trenger jeg ikke ennå men den er bra ja Hvordan er DangerDEn Tdx da? Jeg må få høre hvordan den blokka yter? Hva slags system har du? 5446414[/snapback] Tdx skal vel være "bra nok", med mindre du absolutt -må- ha de 0.4 gradene lavere for å få tynet ut 6 MHz ekstre Skal nok passe på å gi full rapport på hvordan det går ja. Er dessverre nedsylta i studier, så jeg må vente til helga før det blir testing Systemet på datasiden består av følgende: AMD A64 3000+ Venice core Asus A8N-E HK 1 GB Crucial BallistiX CL2 PC3200 Sapphire Radeon X700 PRO På den våte siden har man sponset Alphacool ganske mye...: NexXxoS CPU-blokk GP1X-A GPU-blokk NexXxoS Xtreme I radiator (tung jævel ) m/Papst 4412F2GL vifte (erstattes muligens med to som bråker litt mindre i push/pull-oppsett. Vi får se.) AGB-Eheim 1000 kombinert pumpe & vanntank 10 mm ID slange (skulle egentlig ha 1/2-toms slange, men svinepelsene var utsolgt ) Skal nok bli testing i helga ja Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Nå har jeg begynt å få delene, i dag fikk jeg HTF3 trippel radiator, i morra eller fredag får jeg Storm-blokka og Lørdag får jeg vet ikke ennå-pumpe. Endret 19. januar 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå