Gå til innhold

United Mp5518w bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke Untied sine produkter er kjent for å være spesielle kvalitetsprodukter men. ;) Er vel mer en bruk og kast spiller som er billig om du bare skal ha med deg noen få av favorittsangene dine hit og dit...

5443982[/snapback]

ok..takk for svar!

Hva anbefaler du da,i 1000kr klassen? :)

Lenke til kommentar

Kommer nok helt ann på dine behov. En United spiller kan sikkert være grei nok, og personlig kjenner jeg to stykker som har slike og de er fornøyd.

Det eneste de hadde å utsette var kvaliteten på headsetet som fulgte med, og etter å ha investert i et par nye og bedre leverer spilleren lyd som tilfredstiller deres krav til fulle. Det siste gjelder nok ikke bare United sine spillere, men også langt dyrere og mer avanserte merker.

Lenke til kommentar
Kommer nok helt ann på dine behov. En United spiller kan sikkert være grei nok, og personlig kjenner jeg to stykker som har slike og de er fornøyd.

Det eneste de hadde å utsette var kvaliteten på headsetet som fulgte med, og etter å ha investert i et par nye og bedre leverer spilleren lyd som tilfredstiller deres krav til fulle. Det siste gjelder nok ikke bare United sine spillere, men også langt dyrere og mer avanserte merker.

5446400[/snapback]

jepp :)

Hadde jo tenkt på nytt headsett oxo da...må jo d..kan jo ikke ha no slike små propper bare :thumbdown: har du peiling på slike? :hmm:

Lenke til kommentar
ok..takk for svar!

Hva anbefaler du da,i 1000kr klassen?  :)

5444877[/snapback]

Burde se på Asono sin AB600 med 1GB minne som går for 1000,- hos Expert. Den er laget i S-Korea hvor de beste spillerne blir laget.

Tipper at United spilleren er laget i Kina. Kineserne lager mye bra, men når det gjelder mp3-spillere har jeg erfaring med at det er høy feilrate på de.

Mvh

Einar

www.vostok.no

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Burde se på Asono sin AB600 med 1GB minne som går for 1000,- hos Expert. Den er laget i S-Korea hvor de beste spillerne blir laget.

Tipper at United spilleren er laget i Kina. Kineserne lager mye bra, men når det gjelder mp3-spillere har jeg erfaring med at det er høy feilrate på de.

Jeg vet ikke hvor du har det fra at Asono AB600 er laget i Korea. Jeg har en, og det står Made in China på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...