Gå til innhold

Project X-Periment, mitt første bygg

Anbefalte innlegg

Jeg har i mange dager sitti å sett på kabinetter, og jeg finner ingen ting jeg liker! Så tenkte jeg på "hvorfor ikke lage mitt eget?" Og så satte jeg i gang, jeg lagde meg først en del skisser på papir, rablet ned mye rart! til slutt kom jeg opp med et design jeg likte!

Side vinduet skal være av grønn plexi, men mangler noe. Jeg har planer om å dekorere det med noen symboler av forskjellige slag, men klarte ikke å tegne det på Sketch Up!

Jeg håper nå at jeg får noen sponsorer, i og med at jeg er rimlig fattig! :hmm: Kanskje jeg kan tigge litt av pappa oxo! hehe!

Dette er mitt første bygg, og jeg håper noen av dere liker det! :innocent:

Bildene vi ser under er kabinettet i forskjellig vinkler!

Endret av X-Periment
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, la merke til det jeg også.. Ser ut som et "skolekabinett" i grunn! :p

Har du brukt eksakte mål forresten? Og du? Tigg loppa ut av faren min! :evil:

5444136[/snapback]

Hvorfor faren din? :p

Skolekabinettene våres er mere "vanlig" form de da, men men :p

Når får vi se update, egentlig? Og hva skal du bygge det i? Ta og legg ut litt mer info om selve kassa; Mål, materiale osv.. :)

Lenke til kommentar

Hehe:P Info skal dere få. Måla på kassa ligger rundt 200mm breidt Hmm, skal bygge ut av det gamle kabinettet mitt, skal sjekke måla! Nå for tiden eier pappa et mekanisk verksted, så han har sagt at masse matriale og sånt kan jeg få derfra WOHO! :dribble: plus litt penger når jeg har for lite da! :)

Her fant måla: (HxBxD): 440 x 200 x 495 mm.

Jeg her planer om å gjøre litt som bamsefar, skal ha harddisk og optiske matte plexi plater! med grønnfarge! :cool:

Og jeg har planer om å lage fronten i alu eller rustfritt alt etter hva jeg får av pappa. Fronten skal ha en oransje plexi dør som skjuler noen grønne Dvd og CD stasjoner plus en viftestyring!

Update, hmm ikke helt sikker. sannsynligvis blir det nok kanskje en gang i neste uke uka etter det igjen. penger vettu, vanskelige saker det der! Håper det ga dere litt svar!

Åja skissa er litt sånn merkelig! Glemte å ta hensyn til målene så jeg tegnet på fri hånd! Hehe, men veldig lavt er det ikke!

Se opp for skrive feil:S

Endret av X-Periment
Lenke til kommentar
hehe. Ja sant det. men :hmm: tror nok jeg skrurer dem på jeg! Og en ting til da, hatt dårlige erfaringer med LAN og stjeling så flere steder skal jeg ha låser!

5445029[/snapback]

Skjekk Her, de ser veldig greie ut til sidedæøra vertfall :)

5445143[/snapback]

Jepp titta litt på dem! Oxo planer om å kjøpe!

Lenke til kommentar
hey likte de tre fargene du har tenkt å bruke svart,orange å spygrønn :)

men den låse tingen er jo ikke helt igjennom tenkt etter som at alle di nøkklene er jo like, så alle som har sånn lås kan jo låsa opp ditt kabbis med deres nøkkel :roll:

5449848[/snapback]

Heha, er de? :p Så stygt :!: Men det hadde vel blitt dyrere hadde de laget forskjellige nøkler da;p Men uansett, for de osm ikke går rundt til vanlig med en sånn nøkkel i lomma, er det vanskeligere ;)

Lenke til kommentar
Tror de har orange plexi på netshop, eller tar jeg feil der? Men hvis jeg tar feil så kan jo han bare sote plexien da, i orange altså.

EDIT: Leif tok en tur innom.

5454567[/snapback]

Nei de har bare uv rød plexi på netshop, men kjøp vanlig plexi og sett på orange film da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...