SnowDOG_ Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Hei folkens! er det noen av dere som vet hvilken bil spill som spilles mest online?? Nå har eg bare SOF2 på pc'n som eg spiller så å si 24/7 men er blitt smålei av å spille det samme greiene. Eg liker heller å spille mot folk på nettet og ikk alene mot cpu. Har dere andre forslag om spill som blir mye spilt på nettet? Men ikke misforstå! Eg spør ikke hvilken Bil spill DU liker best men den som er MEST spilt på nettet. Takker på forhånd Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Motor City... Men det finnes ikke i Norge. :razz: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Er det alt? motor city? Lenke til kommentar
thunderheart Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 HardcoreRally Championship blir mest spilt på nettet. Men krever enten LAN eller meget lav latency fordi nettkoden ikke er dikket med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå