Matsemann Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hei! Hvilke innstillinger i 3dmark05 burde jeg endre på for å få best score? Eller er det likt uansett hva man har på? Får ca 2500 med P4 3.0Ghz, 9600pro + 1gb RAM. Merkelig nok får jeg det samme i 3dmark03 Instillingene i 3dmark05, gjør de noen forskjell på scoren, og hvrodan setter man dem til highest score, er mitt spørsmål. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 For å få en "gyldig" score, skal du ha de som er standard, altså ikke endre på de. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 For å få en "gyldig" score, skal du ha de som er standard, altså ikke endre på de. 5445903[/snapback] Okey, takk. Så ikke endre... Men skal jeg endre noe ellers på maskinen? Slik som skjermoppløsning, visuelle teamaer e.l.? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Pass iallefall på at det ikke ligger en masse programmer og suger opp ressurser i bakgrunnen. Desktopoppløsning og themes har ingen innvirkning. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Last ned nye drivere og sett alle instillinger til ytelse. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Tror faktisk det lønner seg å kjøre med en skjerm, ikke sikker. Altså har du dual så kan du tjene litt på å koble fra den ene. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Okey, takk for svar alle sammen. Laster bare ned nye drivere da, og lukker alle bakgrunnsprogrammer. Har ikke flerse skjermer, men tkk allikavel ManagHead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå