Twigz Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Husker ikke helt hva oppdraget heter, men det er der hvor du skal følge etter en fyr og du klatrer opp noen vegger også står denne fyren på toppen og dytter ned masse esker på deg. Man skal jo følge etter han en stund, men hos meg så detter han ned til bånn og løper rundt der som en tufs. Og da kommer jeg meg ikke videre. Noen som veit hva detta kan være for no? evt hvordan jeg kan få fiksa det? Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Er nok ein av mange, MANGE! bugs i det spillet. Lenke til kommentar
Twigz Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Er nok ein av mange, MANGE! bugs i det spillet. 5443160[/snapback] Hvordan kan jeg få rettet det opp? vet du det? Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Nei det gjør eg ikkje. Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 du mener der du klatrer opp masse conteinere? Lenke til kommentar
Twigz Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 du mener der du klatrer opp masse conteinere? 5452876[/snapback] Nei, har kommet forbi der. Er etter det igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå