habberst Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) hei. her om dagen skulle jeg sette meg ned å surfe litt på nettet. jeg fikk et virus, men dette merket jeg ikke noe til før jeg dagen etter, da jeg fikk en mail fra online om at ip min hadde sendt ut søppelpost å at de hadde sperret brukeren min. jeg tok da å formaterte om pcen min. etter alt var instaler igjen så fikk jeg internett til å virke men alt annet ragerer ikke. For eksempel Azuresus: hvis jeg trykker på tracker linken her som kommer den med en beskjed om at jeg hadde sendt han søppelpost, men jeg har jo ikke noe mail eller noe til disse personene. prøvde å instalere bearshare dette har jeg aldri hatt på pcen før, samme feil skjer her at den ikke klarer å koble på internett derrimor virker helt fint:D Håper noen har en løsning på hva som kan være galt:D MVH Habbe Endret 15. januar 2006 av habberst Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 du må send mail til [email protected] om at du har sletta viruset, siden default så sperrer telenor ALT bortsett fra port 80, hvis brukern han virus. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Online har sperret for alt utenom web, har du reinnstallert, latin antivirus og alle oppdateringer til windows sender du de en mail hvor du lister opp hva du har gjort også åpner de kontoen igjen. Lenke til kommentar
habberst Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 du må send mail til [email protected] om at du har sletta viruset, siden default så sperrer telenor ALT bortsett fra port 80, hvis brukern han virus. 5442911[/snapback] takk:D da prøver jeg dette:D håper det virker Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hvor mange disker har du ? Viruset kan ha infisert innstallasjonsfilene til programma... Prøv å koble fra de (eventuelle) andre diskene, for så å laste ned en ny innstallasjonsfil og innstallere den.. Lenke til kommentar
habberst Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 foresten så virker også msn Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 foresten så virker også msn 5442924[/snapback] MSN bruker port 80 for å komme seg på nett, derfor fungerer den "uansett". Lenke til kommentar
habberst Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 oki:D daså takk for alle svar sålangt:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå