AltTrombone Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hvem her spiller en del Perfect Dark Zero? Fikk spillet i dag og kunne tenkt meg å spilt med norske! Er det slik at man kan spille vanlig campain, bare at det er Coop? Altså følger det samme story? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hello! Ja historien blir det samme når man spiller 2 player.. Hvertfall VELDIG likt.. Lenke til kommentar
AltTrombone Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Hello!Ja historien blir det samme når man spiller 2 player.. Hvertfall VELDIG likt.. 5442882[/snapback] Ja, det funker over Live? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ja da ikke noe problem det! Funker egentlig bra og! utenom det lille prob jeg fortalte deg om på msn en gang.. Lenke til kommentar
AltTrombone Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Ja da ikke noe problem det! Funker egentlig bra og! utenom det lille prob jeg fortalte deg om på msn en gang.. 5442903[/snapback] Hmm...husker ikke hva det var.. Men man ka snakke med medspilleren selv om man er langt borte fra hverandre inne i spillet? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ja.. alt over headsett. hender man ikke begynner på samme sted og synes jeg å huske.. det jeg synes var feil var at ikke alle fiender synes på begges skjerm, så du kan risikere å bli skutt av noe du ikke ser.. Tenker da på maskingunnerne i taket i diskoteket.. Men kan hende det var et engangstilfelle.. Vi har ikke giddi ¨å prøve det brettet noe mer for å sjekke. Lenke til kommentar
AltTrombone Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Ja.. alt over headsett. hender man ikke begynner på samme sted og synes jeg å huske.. det jeg synes var feil var at ikke alle fiender synes på begges skjerm, så du kan risikere å bli skutt av noe du ikke ser.. Tenker da på maskingunnerne i taket i diskoteket.. Men kan hende det var et engangstilfelle.. Vi har ikke giddi ¨å prøve det brettet noe mer for å sjekke. 5442945[/snapback] Ja, stemmer det... Husker det nå! Bare de ikke lager coopen slik som de gjorde på Doom 3. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ja.. alt over headsett. hender man ikke begynner på samme sted og synes jeg å huske.. det jeg synes var feil var at ikke alle fiender synes på begges skjerm, så du kan risikere å bli skutt av noe du ikke ser.. Tenker da på maskingunnerne i taket i diskoteket.. Men kan hende det var et engangstilfelle.. Vi har ikke giddi ¨å prøve det brettet noe mer for å sjekke. 5442945[/snapback] Ja, stemmer det... Husker det nå! Bare de ikke lager coopen slik som de gjorde på Doom 3. 5442974[/snapback] Co-Op'en i PDZ er noe av det bedre jeg har sett i et FPS Det er artig at det er lagt opp for 2 personer slik at de skiller vei av og til. Lenke til kommentar
AltTrombone Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Er her ingen som spiller PDZ mulitplayer på live? Eller ikke har kjørt gjennom campain med coop?? Det er vel mulig å bare søke etter en tilfelldig å spille coop med på live? Endret 15. januar 2006 av AltTrombone Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Personlig syntes jeg ikke pdz er vært noe bry. Hvertfall ikke penga! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hvem her spiller en del Perfect Dark Zero? Fikk spillet i dag og kunne tenkt meg å spilt med norske! Er det slik at man kan spille vanlig campain, bare at det er Coop? Altså følger det samme story? 5442878[/snapback] Jeg spiller masse PDZ Live, bare å legge meg til som venn så kan du joine en match en dag. Spiller en del Onslaught og Team Killcount. Digger PDZ og gidder ikke bruke energi på andre spill selv om jeg har både Quake 4 og Most wanted i hylla Lenke til kommentar
SuperKjetil Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg spiller PDZ og kommer nok til å spille det litt på Live så fort jeg får koblet boxen på nett! Lenke til kommentar
AltTrombone Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Hvem her spiller en del Perfect Dark Zero? Fikk spillet i dag og kunne tenkt meg å spilt med norske! Er det slik at man kan spille vanlig campain, bare at det er Coop? Altså følger det samme story? 5442878[/snapback] Jeg spiller masse PDZ Live, bare å legge meg til som venn så kan du joine en match en dag. Spiller en del Onslaught og Team Killcount. Digger PDZ og gidder ikke bruke energi på andre spill selv om jeg har både Quake 4 og Most wanted i hylla 5447301[/snapback] Mulig jeg er litt rar, men hvordan kan jeg vite din gamertag? Jaja.. skriv din eller legg meg til. Jeg er Kongen! Lenke til kommentar
AltTrombone Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Hva er ditt gamertag SuperKjetil? Endret 16. januar 2006 av AltTrombone Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Spiller også PDZ i ny og ne (mest for å få mest mulig achivments ). Gamertag: Wooho Lenke til kommentar
3000 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) spiller PDZ og.. et ok spill, men ikke bedre en halo 2 multiplayeren gamertag: stoony360 :!: Endret 16. januar 2006 av 3000 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hvem her spiller en del Perfect Dark Zero? Fikk spillet i dag og kunne tenkt meg å spilt med norske! Er det slik at man kan spille vanlig campain, bare at det er Coop? Altså følger det samme story? 5442878[/snapback] Jeg spiller masse PDZ Live, bare å legge meg til som venn så kan du joine en match en dag. Spiller en del Onslaught og Team Killcount. Digger PDZ og gidder ikke bruke energi på andre spill selv om jeg har både Quake 4 og Most wanted i hylla 5447301[/snapback] Mulig jeg er litt rar, men hvordan kan jeg vite din gamertag? Jaja.. skriv din eller legg meg til. Jeg er Kongen! 5447336[/snapback] Min gamertag er Linn Christin Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Mitt gamertag er: superrune. Så det er bare å legge meg til folkens! Spiller PDZ masse, veldig artig å spille mot de norske. Spillet får duge inntil den nye Ghost Recon kommer engang i mars. Endret 18. januar 2006 av superrune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå