ATWindsor Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 På siden min kommer det et hvitt blink, like før neste side loader når du klikker på en lenke i opera, det samme problemet finnes ikke i IE, er det noe jeg kan gjøre for å fikse det problemet (utenom å vente på en ny versjon av opera. For å se det selv stikk inn på sida http://www.stud.fim.ntnu.no/~windsor/ og prøv å trykk på en av lenkene på siden som fungerer (venner, tegneserier, eller sitater, sida er ikke ferdig ennå). AtW [ Denne Melding var redigert av: ATWindsor på 2002-09-11 02:25 ] Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Bumpetibump Lenke til kommentar
Strips Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Kjører Opera 6.05 og siden din funker fint hos meg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Den 2002-09-12 13:28, Strips skrev:Kjører Opera 6.05 og siden din funker fint hos meg. Den fungerer iogforseg fint hos meg også, men det kommer et lite hvitt blink hver gang jeg tryker på en lenke, og det er et irritasjonsmoment jeg håpet å få fjernet. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå