Gå til innhold

Spm om formatering og reinstall av windows

Anbefalte innlegg

Hei!

Om man velger å formatere med XP cdn, blir hele den hardisken man velger formatert da, eller blir det liggende igjen noe spor? og kan en harddisk som det ikke ligger noen windows ting på gjøre utslag på den andre?

Grunn til spm:

Når jeg fikk pcn så brukte jeg musicmatch jukebox, det funka en stund, men plutselig fikk jeg en rar feilmelding.. Hadde også en del prob med pcn, så jeg formaterte.

Etterpå funket musicmatch fint men fikk samme feilmeld etter en stund. Og når hele pcn ble kødden, så formaterte jeg igjen. men da fikk jeg feilmeld på musicmath med en gang.

Dette gadd jeg ikke mer, så jeg brukte heller winamp.

Nå har jeg et problem med cs, som lukker seg av seg selv, og får meld om at det har oppstått en feil.

Synes dette er irriterende og har prøvd det meste for å fikse det(var egentlig på grunn av cs jeg skaffet meg pc)

Nå er jeg redd problemet skal være der selv etter format...

Har også en harddisk til, men der ligger det bare film og musikk. Altså ikke noe progs som kjøres fra den. Har dette noe å si på prob?

Håper på svar på et langt innlegg.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Formaterer du en partisjon så vil du droppe filtabellen. Alle filene ligger der rent fysisk, men de kan ikke brukes fordi nye windows ikke har noen filtabell med referanser til de.

Kort fortalt skal de ikke kunne påvirke den nye installasjonen i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...