Gå til innhold

Trenger noen kristiske øyne..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her jeg bor driver vi og bygger opp eit paintball miljø. Og jeg har laget to forslag til logoer..

 

Her

Og her

 

Og også denne Web banneren, som det er noe galt med.. Fonten eller noe..??

Banneren

 

Hva tror folket.??

5442821[/snapback]

 

Jeg foretrakk den nederste banneren. Den første syns jeg virket nesten litt rotete.

 

Ang. web. banneren syns jeg at den også var litt rotete. Du kunne kanskje ha dempet bakgrunnen? Ble litt voldsom.

Lenke til kommentar

Ok, nå skal jeg være slem, men det er godt ment:

 

Om dere vil bli tatt litt mer seriøst kan dere rette opp den stygge orddelingsfeilen. Det er ingenting som heter "paintball park", det er ukorrekt Norsk. Tro det eller ei, slikt legger folk merke til. Det skal være "paintballpark" eller "paintball-park". Sammensatte ord skal ikke deles. ;)

 

Ang. logo syns jeg alle tre funka ganske greit, jeg syns nok nr 2 var den kuleste. Enig i at en litt mer spennende font kunne vært greit.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eller dafont.com *liker* Det jeg la merke til er at jeg ville hatt mye større størrelse på skriften, den mørke bakgrunnen slår den jo nesten i hjel ;) Likte forresten den nederste best! Ville også hatt større elghode også! Mulig dette er oppbrukt, men hva med å ha en paintballsplash istedenfor det ubetydelige svarte i bakgrunnen? Mer tydelig hva det er logo for da :thumbup:

 

Her er det jeg mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...