The Norwegian Pikie Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Her jeg bor driver vi og bygger opp eit paintball miljø. Og jeg har laget to forslag til logoer.. Her Og her Og også denne Web banneren, som det er noe galt med.. Fonten eller noe..?? Banneren Hva tror folket.?? Lenke til kommentar
midnatt Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Her jeg bor driver vi og bygger opp eit paintball miljø. Og jeg har laget to forslag til logoer.. Her Og her Og også denne Web banneren, som det er noe galt med.. Fonten eller noe..?? Banneren Hva tror folket.?? 5442821[/snapback] Jeg foretrakk den nederste banneren. Den første syns jeg virket nesten litt rotete. Ang. web. banneren syns jeg at den også var litt rotete. Du kunne kanskje ha dempet bakgrunnen? Ble litt voldsom. Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Bytte font, blir pri. 1.. Men de to øverste er Logoer.. Bruke på T-shjorter and stuff.. Noen som har et bra tips om en Font, som passer bedre..? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ok, nå skal jeg være slem, men det er godt ment: Om dere vil bli tatt litt mer seriøst kan dere rette opp den stygge orddelingsfeilen. Det er ingenting som heter "paintball park", det er ukorrekt Norsk. Tro det eller ei, slikt legger folk merke til. Det skal være "paintballpark" eller "paintball-park". Sammensatte ord skal ikke deles. Ang. logo syns jeg alle tre funka ganske greit, jeg syns nok nr 2 var den kuleste. Enig i at en litt mer spennende font kunne vært greit. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 På den øverste. hvis dere bytter ut den ene siluetten med en med paintballmarkør og maske? Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 hvis dere vil ha kule font'er så er det bare å stikke innom denne siden: www.cooltext.com Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Eller dafont.com *liker* Det jeg la merke til er at jeg ville hatt mye større størrelse på skriften, den mørke bakgrunnen slår den jo nesten i hjel Likte forresten den nederste best! Ville også hatt større elghode også! Mulig dette er oppbrukt, men hva med å ha en paintballsplash istedenfor det ubetydelige svarte i bakgrunnen? Mer tydelig hva det er logo for da Her er det jeg mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå