{TRiAL} Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Har nå fått satt sammen den nye maskina mi, specsa ser dere her: https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=4982 Første problemet jeg kom borti var når jeg testet Farcry så var det masse svarte flekker på bakken rundt biler, kasser, døde mennesker etc, men testet MotoGP som også var bundlet med skjermkortet + cs-s og dod-s uten og få disse problemene. Men har et problem med at spilla fryser innimellom Noen som har noen forslag til hva dette kan komme av? Lastet ned siste skjermdrivere, chipsett drivere og slikt fra nvidia sin side og biosen er av nest siste versjon. På forhånd takk Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hvilken strømforsyning bruker du? Lenke til kommentar
{TRiAL} Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg bruker en slik en https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=19066 Skulle vel holde det? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg bruker en slik en https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=19066 Skulle vel holde det? 5443707[/snapback] Ja den skal holde lenge den. Prøv noen diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. Eventuellt prøv skjermkortet i en annen pc eller prøv et annet skjermkort. Lenke til kommentar
{TRiAL} Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Så du tror feilen kan være hw relatert? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Så du tror feilen kan være hw relatert? 5443910[/snapback] Siden pcen er ny, og du har prøvd ulike drivere så er det en stor mulighet for det ja, men jeg er ikke sikker. Jeg prøver å luke ut mange vanlige problem. Lenke til kommentar
{TRiAL} Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Hmm....har ikke prøvd mange forskjellige drivere, men har de nyeste driverne og slikt for det meste ihvertfall. Nå har jeg ikke hatt pc'en oppe og gå i mere enn ca.2 dager. Men driver og prøver den ubcd saken du anbefalte nå. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Du har vel brannmur om du er tilkoblet internett? Lenke til kommentar
{TRiAL} Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Ja, både hw og sw. Men de var aldri noe problem på min gamle maskin (viss det var det du tenkte på) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ja, både hw og sw. Men de var aldri noe problem på min gamle maskin (viss det var det du tenkte på) 5444437[/snapback] Jeg vet at dårlig eller ingen brannmur kan være et stort problem. Hvilken er det du bruker? Sjekk også maskinen for spyware, for eksempel med ad-aware. Lenke til kommentar
{TRiAL} Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Hw firewallen er den som sitter da i routern min, ellers blir det firewallen som er i SP2. Spyware har jeg også søkt etter, men ikke funnet noe. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Hw firewallen er den som sitter da i routern min, ellers blir det firewallen som er i SP2. Spyware har jeg også søkt etter, men ikke funnet noe. 5444463[/snapback] Selv om det muligens ikke er feilen i dette tilfellet så bør du skaffe deg en ordentlig brannmur. Brannmuren i windows og i router slipper forbi det meste. Dette fikk jeg selv erfare da pcen jeg bruker var ny; ZoneAlarm stoppet over 20000 angrep den første uken som gikk rett forbi brannmur i router, på hovedkort og i windows. Edit: har du prøvd patcher til spillene? Endret 15. januar 2006 av efikkan Lenke til kommentar
{TRiAL} Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Okey....får vel prøve på det da Nope, har nok ikke det....cs-source og dod-source blir jo oppdatert stadig vek så. Er kun disse 2 spillene jeg har spilt lenge nok til at det er frysi seg. Hadde et lignende problem på gamle maskina mi når jeg fikk 9800pro kortet, aner ikke hva jeg gjorde der som løste problemet men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå