Jeg_ruler Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) slettet Endret 7. desember 2011 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det er jo akkurat det jeg sier DemoniZer. Leieprisene i Sandefjord er "billigere" enn de tre første byene.. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Jeg bor i Bærum. Vet ikke helt om jeg regnes som en ekte "bæring" siden familen min egentlig stammer fra Romerike og Rogaland, mens jeg selv er født på Manila og kom ikke til kommunen før jeg var 4-5 år. Har bodd på Rykkinn i 10 år nå, et sted som ikke akkurat kan betegnes som et sossested Endret 28. juni 2007 av Kaare_Jay Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det er jo akkurat det jeg sier DemoniZer. Leieprisene i Sandefjord er "billigere" enn de tre første byene.. 8966168[/snapback] Da misforstod jeg, tenkte det var sandefjord vs bærum. Da legger jeg saken død. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Har bodd på Rykkinn i 10 år nå, et sted som ikke akkurat kan betegnes som et sossested 8966787[/snapback] Er jo mange wollah gjenger der som går rundt og ødelegger fester osv. Rykkinn Crew eller no heter den største tror jeg, vet ikke om navnet er 100% riktig. Også har man jo Bjørnebær stien, Jordbær stien og resten av bærene man kan finne Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Rykkinn har vel alltid vært bærums ghetto? 1 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Rykkinn har vel alltid vært bærums ghetto? 8968239[/snapback] Yep. Det er vel fordi det var sånt trygdekontor + boliger for utlandske immigranter der. Dønski er det også en del, men ikke like mange. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Gammel tråd dette her men ville bare si at jeg er fra Rykkin Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Født i Oslo, men bor på Haslum. En ting: Bærum suger, og det vil det alltid gjøre. Bare sossegutter som leker deilige og smarte. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Født i Oslo, men bor på Haslum. En ting: Bærum suger, og det vil det alltid gjøre. Bare sossegutter som leker deilige og smarte. Kjenner mange haslumgutter og alle er like klysete håper du ikke er en av dem Her på rykkin er det ikke så mange klyser men de dukker opp Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Født i Oslo, men bor på Haslum. En ting: Bærum suger, og det vil det alltid gjøre. Bare sossegutter som leker deilige og smarte. Kjenner mange haslumgutter og alle er like klysete håper du ikke er en av dem Her på rykkin er det ikke så mange klyser men de dukker opp Rykkin og Jar er så klysete som det går an å få blitt! Lenke til kommentar
SVK Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Eks-bærumsgutt. Er det enda et aktivt musikkmiljø rundt tanken? Møtte mange flotte mennesker der oppover min oppvekts. Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hvis man er født i bærum, bodd der i ett par år, men oppvokst et annet sted, kan man da si at man er fra bærum? eller hvordan stiller det seg? Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Født i Oslo, men bor på Haslum. En ting: Bærum suger, og det vil det alltid gjøre. Bare sossegutter som leker deilige og smarte. så flytt til Oslo da! Da slipper vi vanlige Bærums folk å høre på bortskjemte mennesker som bare klager Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Født i Oslo, men bor på Haslum. En ting: Bærum suger, og det vil det alltid gjøre. Bare sossegutter som leker deilige og smarte. så flytt til Oslo da! Da slipper vi vanlige Bærums folk å høre på bortskjemte mennesker som bare klager Det er ikke så enkelt, men det blir nok gjort om et par år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå