Gå til innhold

Noen fra Bærum her? :)


MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjenner EN person fra vestkanten som ikke er en selvopptatt klyse.

5516636[/snapback]

Utvid bekjentskapskretsen din.

 

Derfor ønsker jeg at trivelige personer derfra kan gjøre seg mer profilerte, slik at vi lærer noe nytt. Alt vi utenfra hører om er rølpete sosser som ramponerer andres eiendom og behandler sine medmennesker uten ett gram respekt.
Jeg er trivelig. Ikke tro på alt du leser og hører.
Lenke til kommentar
"Vi blir ikke skremt av en neger"

 

Digger ordføreren deres :D

5516832[/snapback]

Blåst opp til de grader. Ser ikke noe galt i ordbruken. Men det gjør visst mange, og han har jo måttet unnskylde seg i Budstikka. Uff.

5517700[/snapback]

Neger betyr faktisk mindreverdig. :shrug:

5521368[/snapback]

 

Nei. Neger er en kortere betegnelse for afroamerikaner som har blitt brukt i nedsettende sammenhenger i flere år, derfor har folk en negativ oppfatning av ordet.

 

Neger og det engelske nigger er ikke synonymt.

 

Det var off topic. La oss hoppe tilbake.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ja, jeg bor liek i Bærum. Har en mor på Oslos beste østkant, og en far et sted mellom Sandvika og Gjettum. Egentlig er det mye finere i Bærum, og skulle gjerne ha bodd der hvis det ikke var for at alle de kule folka bodde i Oslo ;)

 

Når jeg loker rundt på Sandvika storsenter, skal jeg lete lenge etter folk med New era, baggy bukser og bling bling. Stort sett er det gutter med buksa dratt langt opp i rumpa, med bånd og bakoversleik. Og sefflig med ekte bling bling som ser helt fucka ut.

 

Nei, jeg sliter med å finne gode verdier i den gjennomsnittlige soss. Jeg kjenner endel kule sosser, men de er i et klart mindretall ;)

Lenke til kommentar
"Vi blir ikke skremt av en neger"

 

Digger ordføreren deres :D

5516832[/snapback]

Blåst opp til de grader. Ser ikke noe galt i ordbruken. Men det gjør visst mange, og han har jo måttet unnskylde seg i Budstikka. Uff.

5517700[/snapback]

Neger betyr faktisk mindreverdig. :shrug:

5521368[/snapback]

 

Nei. Neger er en kortere betegnelse for afroamerikaner som har blitt brukt i nedsettende sammenhenger i flere år, derfor har folk en negativ oppfatning av ordet.

 

Neger og det engelske nigger er ikke synonymt.

 

Det var off topic. La oss hoppe tilbake.

5521631[/snapback]

 

 

Neger betyr hverken afroamerikaner eller mindreverdig, det betyr svart, og jo, det er synnonymt med "Nigger". Det kommer forresten fra det spanske ordet "Negro" som selvsagt også betyr svart.

Lenke til kommentar
Når jeg loker rundt på Sandvika storsenter, skal jeg lete lenge etter folk med New era, baggy bukser og bling bling.
Og takk og lov for det...

5954880[/snapback]

Hvorfor det? Er sossene noe bedre?

5955881[/snapback]

De erketypiske sossene er i hvertfall meget kjedelige, og signaliserer liten personlighet i sin konforme klesstil. Ikke at gansterne er noe bedre altså ;)

 

Selv liker jeg best folk som tør å være seg selv, og ikke bare skal gjøre alt for å gli inn i en kunstig "identitet".

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
Har vært der en dullion ganger, har en del venner og bekjente derfra. Noen er blåste, men de aller fleste er normale mennesker.

5955983[/snapback]

Det finnes da mennesker som er "Blåste" andre steder også.

 

Bærum er kos. :love:

5955986[/snapback]

Så klart, men det er en antydning til mer blåste mennesker i Bærum enn andre steder. Ikke mange, men noen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...