Gå til innhold

Noen fra Bærum her? :)


MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En tier på at 85 % av Bærumingene digger Lindeberg, rosa pannebånd og snakker som om de skulle vært Knut Hareide.

5514869[/snapback]

 

kan jeg få tiern din da? :) ettersom du tapte...

 

 

Nok om det; tråden er ikke ment for hetsing av folk fra bærum, og for all del; du kan godt få tro det, men jeg har enda å se 85% av folk i bærum med rosa pannebånd osv.

Lenke til kommentar

Ble født på Bærum Sykehus, bodd i Asker hele mitt liv, men går nå på skole i Bærum. Og jeg ser mye mer av de som putter på seg..hva skal man si? "gangstaklær"?. Jaja...det der med bånd og Lindeberg er fordommer, dessverre er det nok et større fenomen i Asker/Bærum/Oslo enn andre steder? Jaja...er vel en grunn til at folk assosierer disse plassene med det, iallfall. Etter som Rud er en kjempeskole har jeg iallefall blitt kjent med folk fra hele Bærum. :p

Lenke til kommentar

Til dere som IKKE er sosser i Lindeberg gensere og rosa hårbånd:

 

Marker dere. La oss vite at dere finnes. Slutt å klag over at vi har fordommer mot sosser når vi ikke har andre eksempler av folk fra Bærum enn folk som er drittsekker.

 

Så istedet for å klage, marker dere så vi kan få vite at det finnes trivelige folk fra vestkanten og.

Lenke til kommentar
Til dere som IKKE er sosser i Lindeberg gensere og rosa hårbånd:

 

Marker dere. La oss vite at dere finnes. Slutt å klag over at vi har fordommer mot sosser når vi ikke har andre eksempler av folk fra Bærum enn folk som er drittsekker.

 

Så istedet for å klage, marker dere så vi kan få vite at det finnes trivelige folk fra vestkanten og.

5515819[/snapback]

1. Hvem er "vi"? Snakker du for alle brukerne på forumet?

 

2. Hvis du ikke har andre eksempler på Bæringer enn drittsekker er du lite bereist, fordomsfull og har ikke rett til å uttale deg.

Endret av Cheezcake
Lenke til kommentar
Nå er vel ikke akkurat Rud "sossenes sted"...

5515870[/snapback]

Nei, det er vel heller Valler og Nadderud? Men jeg tror Rud er den mest nyanserte skolen...finner alt fra gothere og folk som...øhm...skiller seg meget ut fra resten av folket, til sosser/keeger, til gangstas hvor det eneste som står i huet på dem er slåsskampen neste fredag (eller onsdag :no: ) , til musikerspirer med sin helt særegne stil. Morsomt er det iallfall :innocent:

Lenke til kommentar
En tier på at 85 % av Bærumingene digger Lindeberg, rosa pannebånd og snakker som om de skulle vært Knut Hareide.

5514869[/snapback]

Hei, du er dum. :)

5515735[/snapback]

Visse steder så gjør de jo det. Men ikke på rykkin osv..

5515770[/snapback]

Har nok heller med foreldre og miljø...øhm...ja. Miljøet er jo så og si hvor folk bor hen...tar iallfall grunnlag i dét. Foreldre med litt mer penger bor gjerne på et sted med gjevnt høyere standard, og mer "sofistikert" omgangskrets...er jo ikke vanskelig å se...æsj...jeg liker ikke klasseskiller. :hrm:

Lenke til kommentar
En tier på at 85 % av Bærumingene digger Lindeberg, rosa pannebånd og snakker som om de skulle vært Knut Hareide.

5514869[/snapback]

Kan nesten bekrefte dette. Bor på Hosle og bruker ikke rosa pannebånd ;)

Sier vel sitt når "Klysefaktoren" faktisk gikk NED fra hva jeg var vant med da jeg startet på BI.....

Lenke til kommentar
Til dere som IKKE er sosser i Lindeberg gensere og rosa hårbånd:

 

Marker dere. La oss vite at dere finnes. Slutt å klag over at vi har fordommer mot sosser når vi ikke har andre eksempler av folk fra Bærum enn folk som er drittsekker.

 

Så istedet for å klage, marker dere så vi kan få vite at det finnes trivelige folk fra vestkanten og.

5515819[/snapback]

1. Hvem er "vi"? Snakker du for alle brukerne på forumet?

 

2. Hvis du ikke har andre eksempler på Bæringer enn drittsekker er du lite bereist, fordomsfull og har ikke rett til å uttale deg.

5515955[/snapback]

 

Når jeg sier "vi", så mener jeg oss som kun har møtt drittsekker fra Bærum. Jeg kjenner EN person fra vestkanten som ikke er en selvopptatt klyse. Derfor ønsker jeg at trivelige personer derfra kan gjøre seg mer profilerte, slik at vi lærer noe nytt. Alt vi utenfra hører om er rølpete sosser som ramponerer andres eiendom og behandler sine medmennesker uten ett gram respekt.

 

Men om andre har opplevd andre ting, og ikke er fra vestkanten, please, belær meg.

Lenke til kommentar
En tier på at 85 % av Bærumingene digger Lindeberg, rosa pannebånd og snakker som om de skulle vært Knut Hareide.

5514869[/snapback]

Kan nesten bekrefte dette. Bor på Hosle og bruker ikke rosa pannebånd ;)

Sier vel sitt når "Klysefaktoren" faktisk gikk NED fra hva jeg var vant med da jeg startet på BI.....

5516160[/snapback]

 

Hosle ftw :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...