asad Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Anbefaler alle å smake på denne frukten! Av alle frukt jeg har smakt er det den diggeste bare et tips Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hvor får du kjøpt den frukten? eplepære høres gøy ut Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hvor får du kjøpt den frukten?eplepære høres gøy ut 5442601[/snapback] Jeg har sett eplepære påde på Coop Mega og på Eurosparbutikker. De ligger oftest i esker, pakket inn en og en i et slagbeskyttende nett av (styropor?). De er noen ganger kalt "Kinesiske eplepærer". Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Fantasifulle folk de som bestemte det norske navnet på den frukten. Dette må utprøves. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Ja, smakt det selv - smaker helt allright. Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Spiste 4 igår faktisk Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Fantasifulle folk de som bestemte det norske navnet på den frukten. Dette må utprøves. 5445552[/snapback] Pæple Skal de være bløte og vasne? Eller traff bare jeg på en som var litt gamel. Smaken var iallefall langt unna digg på den jeg valgte ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå