Gå til innhold

Tips til stillegående PSU?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
at du må kjøpe kabler ved siden av er jo egentlig greit nok det, men atx/p4 kunne fulgt med synes jeg.

Hei!

 

Grunnen til at vi har valgt å ikke legge ved kabler er at vi kommer til å tilby disse i 2 forskjellige lengder. Man kan dermed konfigurere oppsettet akkurat slik man selv vil ha det uten å bli påtvunget en kabel som enten er 20cm for lang eller 20cm for kort.

 

Er du ikke enig i at det er en bedre løsning? :)

 

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

5452724[/snapback]

 

Men så blir det viktig et en får med seg alle de kablene en trenger, ved første

bestilling. Finner en ut at oi her mangler jeg en ... så blir det en dyr kabel i

etterbestilling. Eks. på regnestykke, kabel 50kr (?) + porto 120kr + oppkrav 45kr

Da snakker vi om en kabel til over 200kr.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Er generelt svært fornøyd med Fortron Source i økonomiklassen <400kr,-

 

Her er en: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308621

 

Her er NorthQ, om du spøtter i 80,- mer: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311011 12-17db hører du strengt tatt ikke, og er du såpass kresen på tall burde du slutte å røyke sokker..

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
at du må kjøpe kabler ved siden av er jo egentlig greit nok det, men atx/p4 kunne fulgt med synes jeg.

Hei!

 

Grunnen til at vi har valgt å ikke legge ved kabler er at vi kommer til å tilby disse i 2 forskjellige lengder. Man kan dermed konfigurere oppsettet akkurat slik man selv vil ha det uten å bli påtvunget en kabel som enten er 20cm for lang eller 20cm for kort.

 

Er du ikke enig i at det er en bedre løsning? :)

 

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

5452724[/snapback]

 

Men så blir det viktig et en får med seg alle de kablene en trenger, ved første

bestilling. Finner en ut at oi her mangler jeg en ... så blir det en dyr kabel i

etterbestilling. Eks. på regnestykke, kabel 50kr (?) + porto 120kr + oppkrav 45kr

Da snakker vi om en kabel til over 200kr.

5613288[/snapback]

 

enig. dette regnestykket blir bare fornuftig hvis eller når Microplex får i gang betaling med VISA og er villige til å sende "små dritt-ting" via brev..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...