Gå til innhold

Tips til stillegående PSU?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

at du må kjøpe kabler ved siden av er jo egentlig greit nok det, men atx/p4 kunne fulgt med synes jeg.

 

nå om dagen så er det mer og mer s-ata disker i bruk, men fremdeles så har de fleste psuer kun 4 s-ata strøm. derfor er det kjekt å kunne velge selv hvem kabler man trenger

Lenke til kommentar
at du må kjøpe kabler ved siden av er jo egentlig greit nok det, men atx/p4 kunne fulgt med synes jeg.

Hei!

 

Grunnen til at vi har valgt å ikke legge ved kabler er at vi kommer til å tilby disse i 2 forskjellige lengder. Man kan dermed konfigurere oppsettet akkurat slik man selv vil ha det uten å bli påtvunget en kabel som enten er 20cm for lang eller 20cm for kort.

 

Er du ikke enig i at det er en bedre løsning? :)

 

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

Lenke til kommentar
at du må kjøpe kabler ved siden av er jo egentlig greit nok det, men atx/p4 kunne fulgt med synes jeg.

Hei!

 

Grunnen til at vi har valgt å ikke legge ved kabler er at vi kommer til å tilby disse i 2 forskjellige lengder. Man kan dermed konfigurere oppsettet akkurat slik man selv vil ha det uten å bli påtvunget en kabel som enten er 20cm for lang eller 20cm for kort.

 

Er du ikke enig i at det er en bedre løsning? :)

 

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

5452724[/snapback]

 

Synes dette er både posivit og negativt!

Lurt om kablene kommer tydelig frem i beskrivelsen av PSU'n,så folk får med seg dette..

Lenke til kommentar
Jeg kan i allefall si at Hiper sin på 580W er langt fra lydløs, bare for å nevne en jeg IKKE vil anbefale.  :) Det finnes riktignok langt mer bråkete alternativer enn Hiperen, men jeg for min del synes i allefall den bråkte for mye.

 

Forøvrig kan det hende du finner en del brukbare tips i "Ny kraftig og stillegående psu!"-tråden.

5452356[/snapback]

 

Enig i dette. Kjøpte akkurat en meg avtagbare kabler, den er en drøm!

Lenke til kommentar
at du må kjøpe kabler ved siden av er jo egentlig greit nok det, men atx/p4 kunne fulgt med synes jeg.

Hei!

 

Grunnen til at vi har valgt å ikke legge ved kabler er at vi kommer til å tilby disse i 2 forskjellige lengder. Man kan dermed konfigurere oppsettet akkurat slik man selv vil ha det uten å bli påtvunget en kabel som enten er 20cm for lang eller 20cm for kort.

 

Er du ikke enig i at det er en bedre løsning? :)

 

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

5452724[/snapback]

 

høres bra ut det, tror jeg overså at det kommer i to forskjellige lengder. da blir det jo helt klart en fordel å kjøpe kablene separat.

 

et kjapt spørsmål: vil disse nye kablene være strømpa hele veien, eller bare til første "led" som på den forrige 500 wattern?

Lenke til kommentar
at du må kjøpe kabler ved siden av er jo egentlig greit nok det, men atx/p4 kunne fulgt med synes jeg.

Hei!

 

Grunnen til at vi har valgt å ikke legge ved kabler er at vi kommer til å tilby disse i 2 forskjellige lengder. Man kan dermed konfigurere oppsettet akkurat slik man selv vil ha det uten å bli påtvunget en kabel som enten er 20cm for lang eller 20cm for kort.

 

Er du ikke enig i at det er en bedre løsning? :)

 

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

5452724[/snapback]

 

 

Begynner å lure på hvor store kabinett folk har jeg nå. :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...