JonV Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg har webhotel hos STW. Igår begynte jeg å få feilmelding på epost, Fikk ikke sjekket eposten min. Gikk så inn på siden min www.fg-racing.net og der står det Account for domain fg-racing.net has been suspended Jeg har ikke fått noen Epost / mld ang grunn til stenging. Kan de virklig bare gå inn og stenge en konto helt uten forvarsel, har hatt hosting der i snart 1 år. Jeg har heller ikke tilgang til kontrollpanelet så jeg får postet Ticket i hjelp sentret. Har sendt epost til de men som normalt tar det jo etpar 3 dager før en får svar hos de. Som jeg skrev i mailen til de så tar jeg hver dag som går som nedetid og at de bør ha en GOD grunn for å stenge kontoen min. Så noen som kjenner noen @ stw som kan mase litt på de for meg Vil veldig gjerne ha en GOD grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Du har ikke brukt mer båndbredde enn du har lov til da ? Endret 16. januar 2006 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
JonV Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Nop.. Etter en helg med nedetid fikk jeg omsider svar at domenet mitt var blitt misbrukt og kjørt noe script greier. Dermed ble siden stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå