Silencer Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Skal kjøpe meg nytt HK nå! Har sett litt på MSI,Intel osv Det jeg lurte på,er om det er noen som har litt erfaring fra MSI,Intel og diverse andre! Har vært borti Abit og Asus! Kjempefint med noen tilbakemld! Skal forresten bruke en P4 2,5Ghz... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 OK. Trenger litt mer info: Hva slags RAM skal du ha? Hva annet skal kobles til? Skal du overklokke? Gi oss en komplett liste over annen hardware du har, så får vi se... -KJ Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Har bare hatt msi hovedkort. Bare positive erfaringer jeg. Se signatur. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Silencer Msi er bra har ett nå. Så kan annbefale deg det. Lenke til kommentar
Silencer Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 01:53, jevel skrev:OK. Trenger litt mer info:Hva slags RAM skal du ha? Hva annet skal kobles til? Skal du overklokke?Gi oss en komplett liste over annen hardware du har, så får vi se...-KJ Jeg skal ha ett G4Ti4600 skjermkort!(ikke sikker på hva slags merke enda) 1GB DDR ram Creative Audigy lydkort Scsi controller Jeg driver veldig mye med grafikk(3D osv) Senere kommer jeg nok til å koble på noen flere HD så det blir nok en IDE kontroller og! Denne pcen skal jeg bygge opp fra bunnen av(helt ny med andre ord) Takk for foreløpig hjelp:) Lenke til kommentar
Silencer Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 [ Denne Melding var redigert av: Silencer på 2002-09-11 14:51 ] Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Msi 845e max2 er et kjempebra kort leveres med mye snaks som feks bluetooth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå