Gå til innhold

2 gb ram?

Thorry

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :D

jeg kunne tenge meg 2 gb ram på pc min, og jeg lurte på hvor d var billigst å bestille..jeg tenkte på at d er 2x1 gb som passer sammen...jeg ahr hørt at d lønner seg å bestille fra www.komplett.no men jeg er ikke sikker..

kunne dere være så snill og si meg hvor jeg burde bestille 2x1gb ram? hadde vært fint om dere kunne finne d billigste som mulig:P

takk for hjelpen :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du sier ikke hvilken maskin det er til..

DDR som passer til f.eks AMD eller DDR2 som passer til Intel (spørs selvsagt også på alder på maskin)

Er mest kjent med DDR så her er ihvertfall et sett som skal være bra og billig:

DDR

5442429[/snapback]

jeg har en AMD 64 prossesor og pc er ikke så veldig gamle..d er DDR ram jeg tenkte på:p

Lenke til kommentar

Ved en enorm tilfeldighet så er dette forumets eksistens basert på en manns visjon.."hvor er det til enehvertid billigst hardware". I starten gjorde han dette manuelt ved å surfe rundt og samle prisene i excel ark for så å publisere de på hardware.no

Over årenes gang har den tjenesten blitt litt mer sofistikert, og nå i disse dager gjøres slikt automatisk, og er samlet på hardware.no under linken "prisguide". Så tenkte han at det kunne jo være spennende for folk som er interesert i å prate om hardware å prate med andre, så forumet ble laget. Men forumet har vel ikke som hovedfunksjon å lete opp gode priser til deg. Dette er prisguiden mye bedre egnet til.

Dessuten anner vi ikke hva slags RAM du skal ha, så vi kan ikke finne noe til deg heller.

Bruk prisguiden og kjøp det du finner der, eller spørr her igjen når du har en konkret RAM type du vil vite noe mer om.

AKIRA

Lenke til kommentar
Du sier ikke hvilken maskin det er til..

DDR som passer til f.eks AMD eller DDR2 som passer til Intel (spørs selvsagt også på alder på maskin)

Er mest kjent med DDR så her er ihvertfall et sett som skal være bra og billig:

DDR

5442429[/snapback]

jeg har en AMD 64 prossesor og pc er ikke så veldig gamle..d er DDR ram jeg tenkte på:p

5442436[/snapback]

Om du ikke skal klokke særlig så skal det settet være helt kurant..

Lenke til kommentar
Ved en enorm tilfeldighet så er dette forumets eksistens basert på en manns visjon.."hvor er det til enehvertid billigst hardware". I starten gjorde han dette manuelt ved å surfe rundt og samle prisene i excel ark for så å publisere de på hardware.no

Over årenes gang har den tjenesten blitt litt mer sofistikert, og nå i disse dager gjøres slikt automatisk, og er samlet på hardware.no under linken "prisguide". Så tenkte han at det kunne jo være spennende for folk som er interesert i å prate om hardware å prate med andre, så forumet ble laget. Men forumet har vel ikke som hovedfunksjon å lete opp gode priser til deg. Dette er prisguiden mye bedre egnet til.

Dessuten anner vi ikke hva slags RAM du skal ha, så vi kan ikke finne noe til deg heller.

Bruk prisguiden og kjøp det du finner der, eller spørr her igjen når du har en konkret RAM type du vil vite noe mer om.

AKIRA

5442440[/snapback]

Oki jeg kan nesten ingen ting om pc, d er min egen feil..men d er DDR Ram pc3200 hadde jeg tenkt på så jeg lurte på hvor d var billigst å kjøpe d...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...