Gå til innhold

Utsolgt for AMD Athlon 64

-Petter-

Anbefalte innlegg

Noen så vet hvorfor det er utsolgt for AMD Athlon 64 cpu'er overalt?

Kjøpte meg en AMD Athlon 64 3200+, men den var det "støy" i (Dårlig kontakt),

nå har jeg sittet og ventet på å få en ny, men de har ikke fått den inn ennå..

Når jeg ser på andre internett sider er det jo utsolgt der også, har hørrt at AMD har begynt å lage dem på en annen måte slik at det ikke går an å klokke de like mye..

Noen så vet HELT sikkert hvorfor? Jeg har hørt det kan ta 2-3 måneder før de får det inn.. men jeg vet ikke om dette er sant..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Både ser den på lager noen plasser og at den kommer iløpet av uken andre steder, så infoen om at ingen har den og 2-3mnd skjønner jeg ikke helt..

5442399[/snapback]

Hørt noe om at di har begynt å bygge den på en annen måte så den ikke kan klokkes så mye?

Lenke til kommentar

de vil kunne klokkes like mye batman det du har hørt er bull så slutt å lage rykter. det eneste er at de skal fase ut 3200+og 2500+ de skal ikke slutte å lage de men de skal senke produksjonen av de. men det som bygges om på kjernene er det at de bytter kjerne til venice som ser ut til å kunne klokkes mer faktisk den e kaldere

Lenke til kommentar
de vil kunne klokkes like mye batman det du har hørt er bull så slutt å lage rykter. det eneste er at de skal fase ut 3200+og 2500+ de skal ikke slutte å lage de men de skal senke produksjonen av de. men det som bygges om på kjernene er det at de bytter kjerne til venice som ser ut til å kunne klokkes mer faktisk den e kaldere

5442583[/snapback]

Det har alltid vært venice. Mener du E4?

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar

Det roadmap'et der er nå ett halvt år gammelt, og vi veit at det tar feil ihvertfall når det gjelder FX59. Tror ikkje det er så troverdig lengre.

Men det er merkelig at AMD har slike leveringsproblemer, på Komplett har de forandret 3200+ til skaffevare med 20 dagers leveringstid :ohmy:

For bare noen uker siden hadde de over 1000 på lager.....

Lenke til kommentar

Ja, synes denne tendensen er veldig rar. Trekker AMD/nettbutikkene 3200 fra markedet? (bruke i OEM istedet kanskje?) Merkelig at iløpet av ett par uker så har hele beholdningen hos flere nettbutikker bare blitt borte.

Opteron 14x er jo heller ikke å få tak i...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...