Ernie Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 I krysset? 5683719[/snapback] Mhm Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Det krysset er det værste krysset i Norge, helt latterlig hvordan de har lagd det.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Det krysset er det værste krysset i Norge, helt latterlig hvordan de har lagd det.. 5683741[/snapback] Joa, men det er ikke det farligste. Er et kryss jeg anser som mye, mye mer farlig. Vangsveien - Grønnegata i Hamar er direkte livsfarlig. Vangsveien går fra forkjørsrett til vanlig vikeplikt bare et par hundre meter unna, men det er det ikke alle som oppdager. Samtidig er det bygninger som sperrer lite for sikten slik at man ser ikke nok av vegen til å trygt konstantere at det er fritt for biler. Dermed er eneste trygge måten å kjøre i de krysset på, å kjøre relativt sakte inn. Det gjør langt fra alle. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har måtte bråbremse i Grønnegata bare fordi det kommer en eller annen premieidiot fra venstre som tror det fortsatt er forkjørsrett. Ja, også er jo Grønnegata enveiskjørt, noe som ikke gjør ting bedre. Lenke til kommentar
shnietsoj Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Åja. Daså *Skrive noe mer for å fylle ut 14 ord* "Skjer på Gjøvik om dagen" spør folk meg, hva skal jeg svare til det da? 5681613[/snapback] Hmm! Vi har jo sannsynligvis fått et av Norges største kjøpsentere! Hva er det nå da? 75 butikker eller noe? Fjellhallen har fått ny inngang! Istede for den stygge, hvite hjelmen, har vi fått en mer moderne inngang! Vet ikke hvordan jeg skal beskrive den! Har egentlig ikke skjedd så mye på en stund nei, mest ting som Gjøvikinger bryr seg om! Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Rett utenfor brannstasjonen. Det krysset er beryktet langt utenfor gjøviks grenser. Lenke til kommentar
shnietsoj Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Merkelig at jeg som bor i Gjøvik ikke har hørt noe spesielt om det! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Rett utenfor brannstasjonen. Det krysset er beryktet langt utenfor gjøviks grenser. 5684961[/snapback] Har ikke hørt at det er det, men et stygt kryss, det er det... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Merkelig at jeg som bor i Gjøvik ikke har hørt noe spesielt om det! 5684996[/snapback] Pøh, du bor ikke på Gjøvik. Du bor i hunndalen for søren! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Krysset er ikke beryktet blandt syklister, så det er ikke så rart du ikke har hørt om det shnietsoj ^^ Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Clas Ohlson kommer om 9 dager! Endret 1. mars 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hvor på CC blir det egentlig? Kanskje ikke så lett å forklare.. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Dag-Erik: Du er lillebroren til Ole Frederik? Han jeg gikk i klasse med på bjørnsveen? Du finner aldri ut hvem jeg er :harhar: Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Hvor på CC blir det egentlig? Kanskje ikke så lett å forklare.. 5686053[/snapback] Tror det blir i nybygget! Ovenfor Torshov tror jeg Dag-Erik: Du er lillebroren til Ole Frederik? Han jeg gikk i klasse med på bjørnsveen? Du finner aldri ut hvem jeg er :harhar: 5686055[/snapback] Du fant ikke ut hvem jeg var heller Endret 1. mars 2006 av DE1 Lenke til kommentar
shnietsoj Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Krysset er ikke beryktet blandt syklister, så det er ikke så rart du ikke har hørt om det shnietsoj ^^ 5685289[/snapback] Pleier ikke sånne ting stå i avisen? *drittunge* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå