Gå til innhold

Noen fra Gjøvik her?

DE1

Anbefalte innlegg

Jah! Gjøvik herjer!  :w00t:

Veit noen om det går ann å låne dremel fra firma her da?  :hmm:

5516177[/snapback]

De har ikke dremel på Elkjøp da tro? :hmm: Kan jo bare kjøpe en og levere den tilbake innen 30 dager og si man ikke var heeeelt fornøyd eller noe slikt :roll:

5516236[/snapback]

Haha, det er sleipt.

Vi føler at vi har brukt Elkjøp litt vi :p

Leverte en bærbar pc (HP) fordi av/på knappen ikke funket. Leverte den inn og fikk valget mellom ny pc og 17 000,- (Vi hadde kjøpt den brukt for 9 000,- :p)

Vi tok penga, kjøpte to pcer :p Har levert både det ene og det andre pruta ned fra 800,- til 400,- på prisgarantien osv.. ;)

Trenger fortsatt en dremel, ikke elkjøp :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Temmelig sikker egentlig...

De låner hvertfall bort alt annet slags utstyr til en svært billig penge!

Har lånt llitt av hvert hos Byggmaker, både dampmaskin og tepperenser...

Kosta ikke mer enn 50kr eller kanskje mindre, for hvert døgn..

Hvis du evt skal låne der, så lån på en lørdag, og lever på mandag, siden man slipper å betale for søndager...Altså har du den i 2døgn, men betaler for 1...

Ganske OT egentlig :fun:

Lenke til kommentar
FAEN!

Ikke noen som har et "Socket A"-hovedkort liggende som de ikke trenger? BIOSen på mitt har tatt kvelden :cry:

5549762[/snapback]

Feil tråd? :innocent:

Haha, off topic på sitt beste. Jeg har dessverre ikke socket a hovekort til deg...har socket 745 jeg. Sjekk finn.no?

Lenke til kommentar
FAEN!

Ikke noen som har et "Socket A"-hovedkort liggende som de ikke trenger? BIOSen på mitt har tatt kvelden :cry:

5549762[/snapback]

Feil tråd? :innocent:

Haha, off topic på sitt beste. Jeg har dessverre ikke socket a hovekort til deg...har socket 745 jeg. Sjekk finn.no?

5549848[/snapback]

Kunne jo hende det var noen i Gjøvik som hadde et liggende vel? :whistle: Ville jo vært den definitivt raskeste løsningen.

Sjekker både Finn, QXL og bruktmarkedet. Ikke så mye av interesse der i forhold til socket a.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Studerer selvsagt på HiG :)

5443490[/snapback]

Hva studerer du?

Og hvordan er studentmiljøet på HiG? :)

5553406[/snapback]

Ing.fag, data. Studentmiljøet er greit nok vil jeg si. Har ikke akkurat så mye å sammenligne mot så jeg veit liksom ikke.
Lenke til kommentar
Wohoo. Gjøvik er dødt. *glede seg til å flytte*

5554544[/snapback]

Hehe ... du også ja. Bare 2,5 år til jeg flytter til Narvik :w00t: Kanskje jeg reduserer det til 1,5 år ... :hmm:

5554568[/snapback]

1,5 her. Skal bli ufattelig digg. Litt trist at huset mitt forsvinner da. Kommer aldri til å se det igjen. :cry:

Lenke til kommentar
Wohoo. Gjøvik er dødt. *glede seg til å flytte*

5554544[/snapback]

Hehe ... du også ja. Bare 2,5 år til jeg flytter til Narvik :w00t: Kanskje jeg reduserer det til 1,5 år ... :hmm:

5554568[/snapback]

1,5 her. Skal bli ufattelig digg. Litt trist at huset mitt forsvinner da. Kommer aldri til å se det igjen. :cry:

5556046[/snapback]

Me2! Må vekk herfra så fort så mulig..

Lenke til kommentar
Joa, men utenom den måten har den ikke stort å by på :p

5556390[/snapback]

Sant nok. Men skal man slåss trenger man ikke å gå lenger enn til Blå Bar og prikke noen på ryggen, så blir man garantert straffedømt eller får et gratis opphold på sjukehuset i noen dager. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...