St.Jan Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Døsstraff er vell mere ett skremselseksempel for andre "jævler". Det er jo de færreste som vil "dø" De fleste menesker vill vel gjøre hva som helst for å overleve når instinktene slår til ?!? Lenke til kommentar
RAM Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg lurer på hvordan folk som støtter dødstraff ville reagert hvis en hatet dødsdømt tilfeldigvis døde en naturlig død før henrettelse? Da har han jo egentlig ikke fått straffen sin. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) virker rart for meg. Sitte inne i fengsel og vente på sin død.. 5442249[/snapback] ... Hva gjør du akkuratt nå ? Du sitter jo foran dataen og venter på din død Endret 21. januar 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
asad Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 virker rart for meg. Sitte inne i fengsel og vente på sin død.. 5442249[/snapback] ... Hva gjør du akkuratt nå ? du sitter foran dataen og venter på din død 5474936[/snapback] nei nei. jeg LEVER Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Han blinde kunne nå få livstid.Arnold Schwarzenegger kunne nok ha spart denne fyren 5443300[/snapback] Selv om han er gammel og bling og sitter i rullestol har han fremdeles gjort noe som er galt, og har fått en straff. Hvorfor skal han da ikke få den straffen, pga hans tilstand? Jeg syntes Arnold gjorde det rette jeg. Det er litt drøyt å ha fok sittendes i fengsel 20 år før de skal henrettes... som det har blitt sagt så er det for å være sikker på at det er den riktige de har tatt. Men det finner de da ut på mye kortere tid en 20 år. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hvis jeg hadde fått dødsstraff å måtte venta 20+år hadde jeg jaggu med prøvd å ta selvmord!Er jo hull i hue heile dødsstraffen egentlig! 5442575[/snapback] Prison Break? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå