Svoosj Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=27660 Ovennevnte vant nettopp en test i PC World Norge, men er den en prisvinner? Jeg har ikke bygd en PC siden 2001, og har mer eller mindre ingen idè om hva jeg skal se etter lengre. Fristelsen for da å kjøpe en "pakke" er da stor. Så hva synes dere om NetShop sitt alternativ? Eller er det noen av de andre testkandidatene til PWN som jeg bør se nærmere på? http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...DC24A8B3E#tekst Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Det ser ut som et veldig bra kjøp ja, og Netshop pleier jo generelt å være ganske billige og har ekstremt god kundeservice! Lenke til kommentar
Nevermind75 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 det avhenger av hva du skal bruke pcen til. Min erfaring er at mange blir "lurt" til å kjøpe mer enn de har bruk for. Denne er overkill for "vanlig" familie bruk. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 det avhenger av hva du skal bruke pcen til. Min erfaring er at mange blir "lurt" til å kjøpe mer enn de har bruk for. Denne er overkill for "vanlig" familie bruk. 5442156[/snapback] Men nå vet de aller fleste hva en GamerPC er da. Han spør jo ikke om familiePC, han spør bare om den PCen er ett godt kjøp. Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 det avhenger av hva du skal bruke pcen til. Min erfaring er at mange blir "lurt" til å kjøpe mer enn de har bruk for. Denne er overkill for "vanlig" familie bruk. 5442156[/snapback] Jeg er ute etter en PC hvor jeg kan redigere lyd/ bilde, spille BF 1942/ BF2 - samt andre spill som måtte fange min interesse. Men jeg vil også ha en stillegående PC. Pr i dag har jeg en DELL PC av et eller annet slag, og den er alt annet enn stillegående. Ser at det blir kritisert på den testen jeg refererer til ovenfor. Noen som vet om kabinettet til NetShop holder lyden inne? Eneste jeg vil endre på, er mer RAM. Er det flere ting som bør oppgraderes? Tastatur/ mus og OS har jeg, så dette faller bort. Hvis jeg skal kjøpe, vil jeg også be om at floppy ikke følger med, for jeg eier ingen disketter;) Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Sjekk ut Nexus-maskinene til mamoz.no. De er ganske stillegående. Lenke til kommentar
AkselJ Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) ville putta på 1 GB til med RAM siden det er gaming pc, ellers er den et godt kjøp så du hadde notert deg det allerede:P Endret 15. januar 2006 av AkselJ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Er det flere ting som bør oppgraderes? Tastatur/ mus og OS har jeg, så dette faller bort 5442206[/snapback] Bare pass på at det ikke er en OEM versjon du har, da du da ikke kan bruke den på den nye maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå