Gå til innhold

Ny-pc til ca 12000kr.Uten skjerm og mus/tastatur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger absolutt ikke en 600watts psu,så du sparer 500 kr hvis du heller tar 430wattern.

Hvis du tar en AMD 3700+ i stedet for en 4000+,så har du spart 850 kr til.

Hovedkortet du har valgt er jo også et av de dyreste på markedet,så det er ingen problemer med å spare inn 850 kr til ved å velge et Abit KN8-SLI i stedet. Da har du spart totalt 2200 kr.

Og som sagt av flere andre,bytt til et Geforce 7800GT. :)

Lenke til kommentar
Vil anbefalle deg å holde deg Unna Samsung SpinPoint Og Hitachi disker.

Gå helst for Western Digital eller Maxtor.

5449749[/snapback]

Hva med å komme med en begrunnelse på det der?

Jeg ville sagt det stikk mottsatte av det du sier.

Les HW sin test.

5449794[/snapback]

Jeg har 2 kamerater av meg som har kjøpt slike Samsung Disker.

Han ene har levert 2 stker til rep etter ca 2mnd etter kjøp, hardiskene bare sluttet å virke.

Han andre sin ble også ødelagt etter ca 2-3 mnd og ble rasende og gikk over til Western digital, nå har han hatt den nesten halvt år og har ikke hat problemer.

Ellers er de jo greie.

Det med att jeg ber dere holde una Hitachi er att Hitachi har kjøpt Hardiskene etter IBM, Ibm er de værste hardiskene som er produsert.

Derfor! :thumbup:

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Han ene har levert 2 stker til rep etter ca 2mnd etter kjøp, hardiskene bare sluttet å virke.

Han andre sin ble også ødelagt etter ca 2-3 mnd og ble rasende og gikk over til Western digital, nå har han hatt den nesten halvt år og har ikke hat problemer.

Ellers er de jo greie.

Det med att jeg ber dere holde una Hitachi er att Hitachi har kjøpt Hardiskene etter IBM, Ibm er de værste hardiskene som er produsert.

5449869[/snapback]

Sikker på at dette er "s-ata2" modellene, de har ikke vært på markedet utrolig lenge og er visst ganske oppgradert på innsiden så problemer med "gamle" gjelder ikke de nyeste..

Lenke til kommentar

Hey! Konge oppsett! Nesten det samme som meg, bare at jeg har ASUS A8N Premium og AMD64 4000+

Kan ikke si jeg angrer med to seagate i RAID0 og et ATI X800XL skjermkort. Funker bra, men så prioriterte ikke jeg skjermkortet like mye som alt annet. Kan forresten anbefale MIST500W strømforsyning, da denne er tilnærmet lydløs. Også kos med et Lian Li kabinett.

Have fun og lykke til!

Lenke til kommentar
Vil anbefalle deg å holde deg Unna Samsung SpinPoint Og Hitachi disker.

Gå helst for Western Digital eller Maxtor.

5449749[/snapback]

Hva med å komme med en begrunnelse på det der?

Jeg ville sagt det stikk mottsatte av det du sier.

Les HW sin test.

5449794[/snapback]

Ellers er de jo greie.

5449869[/snapback]

Det var for 5-10 år siden det gutten min, når 486-586 baserte maskiner regjerte. De siste årene har Hitachi fått mye ros verden over, og dem fleste store anerkjente sider som tomshardware, Anandtech, storagereview m.m anbefaler disse diskene. Så værså snill å kutt ut å si at disse diskene suger fordi IBM diskene sugde blabla og heller les litt før du/dere slenger mer tullprat. Er ikke ment som personlig angrep eler noe, blir bare littegrann provosert når folk sier ting som ikke stemmer

Lenke til kommentar

Nå har jeg fiksa litt på oppsettet etter hva jeg har lest.. og vil gjerne høre din mening..

XFX GeForce 7800GT 256MB GDDR3 eXtreme, PCI-Express, Dual-DVI, VIVO,

Asus A8N32-SLI Deluxe, nForce4 SLI X16, Socket-939, Dual-GbLAN, Firew, PCI-Ex16

AMD Athlon 64 3700+ 2.2GHz Socket 939, 1MB, BOXED m/vifte

Sony DVD-brenner DWQ30AB2 IDE OEM Black DVD+R/+RW and DVD-R/-RW (Dual

Seasonic S12 Strømforsyning 430W, 120mm Vifte, 2xSATA, ATX/EPS, 20/24pin

Cooler Master Cavalier 3 Kabinett Sort Aluminium (Uten Strømforsyning)

Western Digital Caviar SE16 250GB SATA2 16MB 7200RPM

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 2048MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 DDR

Total sum 11730 kr

er det noe jeg burde bytte nå ??

Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...