TorbjørnK Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 i det siste har jeg lagt merke til at ånden til katetn min lukter kattemat, noe som egentlig ikke lukter spesielt godt. Og derfor lurer jeg på om noen har et alternativ til hva jeg kan fore den med for at det ikke skal lukte så fælt. har vurdert å pusse tennene dens. men det er omtrent like lett som å vaske ørene til en tiger med en feiekost. prøvd å konverte til drøvtygger men den har tydeligvis ikke drøv-codecs inlagt. så HJELP liksom! Lenke til kommentar
Canute Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Kattefôr? Sånn tørre kattekjeks greier. Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Mat den med parfyme! Endret 15. januar 2006 av Fisha Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Mat den med parfyme! 5442029[/snapback] og når du først er igang, kan du barbere ryggen til katta og farge pelsen på magen lysegrønn Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Kattefôr? Sånn tørre kattekjeks greier. 5442026[/snapback] jepp og de lukter ikke spesielt godt hvis du legger til litt megasyre og restene av fuglen den spiste i går. Mat den med parfyme! 5442029[/snapback] har du noen anbefalinger/erfaringer med å mate katt med parfyme? skal jeg bruke herre eller dame parfyme. og skal jeg spraye foret eller rett i katten? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Kjipern det. Når fuglen vår får brokkoli så lukter det alvorlig i omtrent et dag etterpå. Skikkelig dårlig ånde på den. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Det er ikke noe kattegodteri den kan få og tygge på? Prøvd å skifte merke på tørrforet? Kanskje du kan høre med en lokal dyrebutikk om de har noe som kan hjelpe? Edit: http://www.birmanett.no/helseproblemer/darlig_ande.html Endret 15. januar 2006 av darkness| Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Kattefôr? Sånn tørre kattekjeks greier. 5442026[/snapback] jepp og de lukter ikke spesielt godt hvis du legger til litt megasyre og restene av fuglen den spiste i går. Mat den med parfyme! 5442029[/snapback] har du noen anbefalinger/erfaringer med å mate katt med parfyme? skal jeg bruke herre eller dame parfyme. og skal jeg spraye foret eller rett i katten? 5442047[/snapback] Herreparyme helst Hugo Boss! JA katter er kresne! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Vi gir katta vår sånne "kattekjeks" greier som renser kjeften og tennene på'n. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 link til butikk eller noe? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 link til butikk eller noe? 5442176[/snapback] Du får vel sikkert kjøpt det på 12,47 av 10 dyrebutikker her i landet. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Har du prøvd CCleaner (CatCleaner)?? :p Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Du skal være glad du ikke har en hund som får vom i foret sitt du... Å bli rundsleika i trynet av en bikkje med en sånn ånde skal du være glad du har sluppet Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Det er ikke noe kattegodteri den kan få og tygge på? Prøvd å skifte merke på tørrforet? Kanskje du kan høre med en lokal dyrebutikk om de har noe som kan hjelpe? Edit: http://www.birmanett.no/helseproblemer/darlig_ande.html 5442078[/snapback] Kattegodteri smaker (og lukter) omtrent det samme som vanlig kattemat. @Trådstarter: Tviler på at du kan stanse dette naturlige fenomenet, desverre. Har to katter selv, den ene liker å kose ved å gni ansiktet hans mot mitt og av og til får jeg sidemunnen hans på ansiktet mitt, lukter blanding av kattemat og skritt. Du kan pusse kattens tenner, det er faktisk absolutt anbefalt, men det er noen punkter du må huske på: - Kjøp en veldig liten babytannbørste, den mykeste du finner (Soft går nok bra). - For guds skyld, ikke bruk tannkrem som du bruker. Fordi katter ikke klarer å spytte ut tannkremen etter tannpuss, svelger de den og tannkrem inneholder fluor, som er gift. Kjøp kattetannkrem hos dyrebutikk. - Få en annen til å hjelpe å pusse kattens tenner, det klarer du absolutt ikke alene. - Kattetannkrem har fiskesmak, så jeg tviler på at de herlige duftene forandrer seg til det bedre. Lykket til Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 av ren nyskjerrighet: hvorfor i all verden er det kattens ånde viktig for deg? med mindre du og pus har et litt tvilsomt forhold må vel dette være helt urelevant for forholdet deres.. Lenke til kommentar
Det Skumle Fjellet Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Katten min spiser agurk! Det hjelper sikkert (har ikke sjekket det). Den eter det fordi den liker det, og jeg har aldri merket noe ånde! Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Katten vår spiste et ekorn og gulpa det opp igjen på teppet i stua. Ang. topic: Gi katten hundemat så får den en litt anderledes ånde..... Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 av ren nyskjerrighet: hvorfor i all verden er det kattens ånde viktig for deg? med mindre du og pus har et litt tvilsomt forhold må vel dette være helt urelevant for forholdet deres.. 5443204[/snapback] det er serdeles ubehagelig å kose med en katt som stinker! katten min ELSKER tørrfisk, gir han det nå og da... han stiker som bare f... i to dager Lenke til kommentar
smy Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) komme hjemme fra by en kveld litt full fant at skulle vask kjeften til katten med vademecum pass teit gjøre men hva du ikke gjøre i fulla men test med tørrfor og grønnsaker ? Endret 16. januar 2006 av lordsmygen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå