Sweet Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hei satt og spilte NFSU2 på et Geforce FX5600 Ultra for noen minutter siden.. kortet er overklokket fra 325mhz/500mhz til 380/585mhz. problemet er at i spill som need for speed og call of duty 2, så om jeg har alt på laveste detail så er det greit, setter jeg på høyeste , så er grafikken utrolig flott, men det lagger. setter jeg på medium får jeg masse artifacts? why? det er bare på medium settings jeg får det.. Sweet. plis hjelp Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Når du får artifacts så har det gjerne noe med at du har overklokket. Jeg kommer ikke på noe annent enn å klokke ned og så prøve på medium instillinger. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 jammen det skjer jo også på standard clock merkelig kort jeg har.. bruker forresten nyeste driver fra nvidia, har prøvd omega også , men akkurat samme problemet.... æsj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå